مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

هفته هفدهم لالیگا اسپانیا /برتری رئال و آتش بازی بارسلونا

image 


هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لالیگا اسپانیا یکشنبه شب و بامداد دوشنبه ادامه یافت که با برتری رئال مادرید و آتش بازی بارسلونا همراه بود .

  بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی و مدعی این فصل که در استادیوم" رودریگوئز لوپز" به میدان امده بود ، توانست در یک بازی کاملا برتر با نتیجه 5برصفر مقابل تیم تنه ریف به برتری برسد و کماکان در صدر جدول بایستد .
 لیونل مسی بازیکن ارژانتینی بارسلونا مرد اول این بازی بود که به تنهایی سه گل از پنج گل تیم میهمان را رقم زد . بهترین بازیکن جهان در دقایق 36- 44 و 75 سه بار دروازه تنه ریف را فتح کرد . کارلس پویول کاپیتان بارسلونا در دقیقه 43 و لونا بازیکن تیم میهمان در دقیقه 85 دیگر گلهای پیشتاز اسپانیا را به ثمر رساندند. میگوئل انخل پرس لاسا قضاوت این دیدار را برعهده داشت .
 پیش از این دیدار ، تیم رئال مادرید رقیب جدی بارسلونا و دیگر مدعی این فصل در زمین خود " سانتیاگو برنابئو " با دوگل از سد مایورکا گذشت .   هیگواین مهاجم ارژانتینی در دقیقه 8 و گرانرو در دقیقه 50 برای تیم میزبان در این دیدار گل زدند.فرناندز بوربالان این دیدار را قضاوت کرد .

 در ادامه هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لالیگا اسپانیا در روز یکشنبه تیم فوتبال اسپورتینگ گیخون با یک گل از سد ختافه گذشت، والنسیا سه بر یک خِرِس را برد، اسپانیول دو بر یک رئال ساراگوزا را از پیش روی برداشت،دپورتیوو لاکرونیا با یک گل اوساسونا را برد، مالاگا و آتلتیک بیلبائو به تساوی یک بر یک رسیدند.

 در بازیهای روز شنبه تیم فوتبال آتلتیکو مادرید با چهار گل وایادولید را شکست داد، ریسینگ سانتاندر دو بر یک از سد سویا گذشت و دیدار تیم های فوتبال آلمریا و ویارئال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 در حال حاضر تیم بارسلونا با کسب 43 امتیاز پیشاهنگ این مسابقات است و رئال مادرید با 41 امتیاز در مکان دوم قرار دارد . والنسیا با 35 امتیاز در رده سوم جای گرفته است .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد