مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

هفته نوزدهم سری آ ایتالیا / آث میلان در تورین گل کاشت

image 


در اخرین دیدار از هفته نوزدهم پیکارهای دسته یکم باشگاه های ایتالیا ( سری آ ) بامداد دوشنبه ، تیم اث میلان در زمین یوونتوس به یک پیروزی دلچسب رسید.

 هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال سری آ ایتالیا با برگزاری هشت دیدار در روز یکشنبه به پایان رسید.

 دیدار دو تیم آث میلان و یوونتوس در تورین برگزار شد که تیم میلان موفق شد میزبان خود را با سه گل تسلیم کند .
" الساندرو نستا "‌مدافع پیش تاخته در دقیقه 29 و " رونالدینیو "‌هافبک صاحب نام برزیلی در دقایق 71 و87 شادی را به اردوی تیم میلان آوردند.

 در ادامه رقابتهای فوتبال هفته نوزدهم سری آ ایتالیا در روز یکشنبه تیم فوتبال کالیاری با یک گل از سد بلونیا گذشت،فورنتینا دو بر یک باری را برد،جنووا با دو گل کاتانیا را مغلوب کرد،لیوورنو دو بر یک پارما را شکست داد،ناپولی با یک گل سامپدوریا را برد،پالرمو یک بر صفر آتالانتا را از پیش روی برداشت،دیدار تیم های فوتبال اودینیزه و لاتزیو پس از نود دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید .
 در بازیهای روز شنبه نیز دو دیدار برگزار شد که تیم فوتبال آاس رُم با یک گل از سد کیه وو ورونا گذشت و اینترمیلان با نتیجه پر گل چهار بر سه مقابل سیه نا صاحب برتری شد.
 در جدول رده بندی رقابتهای فوتبال سری آ ایتالیا هم اکنون تیم فوتبال اینتر میلان با چهل و پنج امتیاز صدر نشین است و تیم های آ ث میلان با سی و هفت و یوونتوس با سی و سه امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
تیم فوتبال سیه نا نیز با دوازده امتیاز قعر نشین است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد