مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

دل‌بوسکه: نمی‌توانم کینه خود را از رائول پنهان کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از سال‌ها پنهان کاری به اختلاف خود با رائول اعتراف کرد.


به نقل از مارکا، ویسنته دل بوسکه در واکنش به جوسازی اخیر روزنامه‌ها مبنی بر آماده بودن رائول برای دعوت به تیم ملی، گفـت: نمی‌توانم کینه خود را از رائول پنهان کنم. به هر حال اظهارنظرهای رائول در اخراج من از رئال مادرید بی تاثیر نبود. من یک ربات نیستم که حافظه خود را پاک کرده و فقط در زمان حال زندگی کنم.

وی افزود: رائول گونسالس مهاجم بزرگی است و مردم پایتخت که جمعیت زیادی از کشور را نیز تشکیل می‌دهند او را دوست دارند اما این دلیل نمی‌شود که مجبور به دعوتش به تیم ملی شوم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد