مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

چهارمین بازی ناتمام تاریخ لیگ برتر رقم خورد

در تاریخ لیگ برتر نیمه تمام ماندن یک دیدار برای چهارمین بار است که اتفاق می‌افتد.


دیروز در پی بارش برف سنگین در اصفهان دیدار تیم های سپاهان و سپاسی در ورزشگاه فولاد شهر ناتمام ماند تا این بازی به عنوان چهارمین دیدار ناتمام در تاریخ لیگ برتر ثبت شود.

در این بازی کار به جایی رسیده بود که توپ به سختی روی زمین حرکت می کرد و بارش برف به حدی بود که فغانی، داور بازی مجبور شد بازی را تعطیل کند.
جالب اینجاست که در 4 بازی ناتمام تاریخ لیگ برتر شموشک و سپاسی یکی از تیم ها بوده اند. البته در تاریخ لیگ برتر به جز این بازی 3 بازی دیگر نیز ناتمام باقی مانده بود.

اولین بازی شموشک نوشهر- استقلال اهواز فصل 82 بود که در این بازی شموشک تا دقیقه 65 با نتیجه 3- صفر از حریف پیش بود که اهوازی ها به دلیل اعتراض به داور از ادامه بازی منصرف شدند.
استقلال اهواز در حالی که 9 نفره شده بود، زمین را ترک کرد و به حکم کمیته انضباطی نتیجه بازی 3- صفر به سود شموشک شد.

بازی دوم دیدار برق شیراز- شموشک نوشهر فصل 84 بود این بازی تا دقیقه 70 با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود که بهمن فروتن سرمربی تیم شموشک به دستور مالک باشگاه، به دلیل اعتراض به داوری تیمش را از زمین بیرون کشید و طبق حکم کمیته انضباطی برق 3- صفر برنده شد.

بازی سوم هم دیدار سپاسی شیراز- پاس تهران فصل 85 بود که بازی تا دقیقه 72 با نتیجه 2- صفر به سود پاس در جریان بود که به دلیل قطع برق ورزشگاه حافظیه ناتمام ماند. کمیته انضباطی حکم به ادامه 18 دقیقه باقیمانده بازی داد که تیم سپاسی این حکم را نپذیرفت و در نتیجه پاس 3- صفر برنده شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد