مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

پاسخ منفی هیدینک به پیشنهاد منچسترسیتی و یوونتوس

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه به پیشنهاد منچسترسیتی انگلیس و یوونتوس ایتالیا پاسخ منفی داد.


به نقل از فرانس‌پرس، فان‌ نیوز هویزن مدیر برنامه‌های گاس هیدینک اظهار داشت: پس از اینکه دو پیشنهاد تیم های من‌سیتی و یوونتوس را دریافت کردیم، در این مورد با گاس صحبت کردم که پاسخش منفی بود.

وی افزود: باید عنوان کنم او از کار با تیم روسیه با وجود عدم راهیابی به جام جهانی 2010 راضی است و ترجیح می دهد همچنان در این مقام باقی بماند. من از سراسر دنیا بابت گاس پیشنهاد دریافت کردم. ولی مهمترین پیشنهادات مربوط به این دو تیم انگلیسی و ایتالیایی بود که در نهایت با جواب منفی وی همراه شد.

هیدینک 63 ساله از سال 2006 سرمربی تیم روسیه است. وی نتوانست در پایان دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی روس‌ها را به این رویداد مهم فوتبال برساند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد