مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

هزینه ناراحتی په‌په از شنیدن یک خبر بد پرداخت شد

باشگاه رئال مادرید که کلیه هزینه‌های بیمارستان مدافع خود را پرداخته، مبلغ 8 هزار یورو به خاطر یک مشکل روحی احتمالی پرداخت کرد.


به نقل از مارکا، په‌په مدافع پرتغالی رئال مادرید در بازی اخیر تیمش در لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید و به خاطر پاره شدن رباط صلیبی خود برای 6 ماه استراحت خواهد کرد.

باشگاه رئال مادرید که در بخش‌های مختلف حقوقی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و البته ورزشی به الگویی جهانی تبدیل شده است در مورد رفتار با بازیکنان خود نیز در صف اول فوتبال حرفه‌ای قرار دارد.
این باشگاه تمام هزینه‌های بازیکن خود را در مورد عمل جراحی، بستری شدن در بیمارستان و کلیه دستمزد‌های پزشکان متخصص پرداخت کرده و حتی اگر این بازیکن به کشورش سفر کند باز هم تمام هزینه‌های سفر و درمانش بر عهده باشگاه رئال مادرید خواهد بود.
اتفاق جالبی که روز گذشته رخ داد فراتر از این گزارش و شرح وظایف بود، چرا که وکیل په‌په از باشگاه رئال مادرید خواست به خاطر یک مشکل روحی پیش آمده هر چه سریع‌تر مبلغ 8 هزار یورو به حسابش واریز کنند.
در گزارش این وکیل آمده است: وقتی په‌په متوجه شد که رباط صلیبیش پاره شده برای چند لحظه به فکر فرو رفت و روانشناسش در این مورد به یک شوک روحی سنگین معتقد است.
باشگاه رئال مادرید نیز بلافاصله مبلغ 8 هزار یورو به حساب وکیل بازیکن واریز کرد.
این در حالی است که رئال مادرید اطمینان دارد په‌په دیگر به درد این باشگاه نمی خورد اما به بند بند قرارداد با بازیکن پایبند است.

این اتفاق باعث می‌شود در یک رابطه کاملا دوطرفه بازیکنان نیز خود را متعهد به قرارداد دانسته و با تمام وجود برای تیمشان بازی کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد