مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

کلینزمان به اشتباهش در بایرن اعتراف کرد

سرمربی اسبق تیم فوتبال بایرن‌مونیخ به اشتباه خود در زمان حضور در این تیم اعتراف کرد.


به نقل از روزنامه فرانکفورترآلگماینه سایتونگ "یورگن کلینزمان " اظهار داشت: تصور می کنم در زمانی که مربی بایرن بودم، در بیان برخی از مفاهیم دچار اشتباه شدم. موردی که بی تردید در عملکرد کلی من تاثیر منفی گذاشت.

این مربی 45 ساله که از سال 2004 الی 2006 هدایت تیم ملی آلمان را برعهده داشت و حتی آنرا به مقام سوم جهان رساند، در فصل گذشته به مدت 8 ماه هدایت تیم‌ ژرمنی‌ را پس از اوتمار هیتسفلد برعهده گرفت.
کلینزمان که به علت عدم توفیق در تحقق اهداف باشگاه، چهار هفته به خاتمه فصل گذشته از مقامش عزل شد، افزود: به عنوان مثال یکی از حرف های اشتباه من، این بود که گفتم هر بازیکنی هر روز می خواهد تا حدی بهتر شود. این جمله را بارها در گوش بازیکنانم نجوا کردم. در حالی که منظورم را اشتباه بیان کردم زیرا یک مربی تنها می تواند کمک کند تا بازیکن خودش تلاش کرده و عملکرد بهتری بدست آورد.

وی تصریح کرد: در واقع مربی به تنهای قادر به بهتر کردن وضعیت بازیکن نیست.بلکه بازیکن باید انگیزه تلاش بیشتر داشته باشد و اجازه دهد تا با تلاش های مربی وضعیت او بهبود بیابد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد