مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

پنجمین جام بارسلونا یا افتخاری جدید برای استودیانتس؟

فینال مسابقات جام باشگاه‌های جهان فردا بین تیم‌های بارسلونا اسپانیا و استودیانتس آرژانتین برگزار می‌شود.


مسابقات جام باشگاه‌های جهان فردا شب در ابوظبی امارات به پایان می‌رسد و در دیدار فینال بارسلونا به دیدار استودیانتس خواهد رفت.

بارسلونا که در سال 2009 توانست 4 جام معتبر از جمله لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا، سوپر جام اروپا و جام حذفی اسپانیا را به ویترین افتخاراتش اضافه کند در دیدار فرداشب با تمام ستارگانش به دنبال پنجمین قهرمانی است تا رکوردی جاودانه در یک فصل برای مردان کاتالان به ثبت برسد.

شاگردان گواردیولا که از دور نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان وارد مسابقات شدند در دومین دیدار این مرحله که چهارشنبه شب برگزار کردند مقابل آتلانت مکزیک نماینده آمریکای شمالی و مرکزی به پیروزی 3 بر یک رسید و به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرد.
گل‌های شاگردان گواردیولا را سرجیو بوسکتس در دقیقه 35، لیونل مسی در دقیقه 54 و تنها یک دقیقه پس از حضورش به زمین و پدرو رودریگوئز در دقیقه 67 به ثمر رساندند.
در مقابل استودیانتس آرژانتین استودیانتس آرژانتین نیز که در بازی بر گشت فینال جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی موسوم به لیبرتادورس با پیروزی مقابل کروزیرو برزیل بعد از 39 سال قهرمان شد، مقابل بارسلونا قرار می‌گیرد تا در صورت قهرمانی افتخاری جدید برای فوتبال آمریکای جنوبی کسب کند.

استودیانتس نیز در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های جهان در دیداری جذاب، دیدنی و پربرخورد که 4 اخراجی و 6 اخطاری را در پی داشت، مقابل پوهانگ استیلرز به پیروزی رسید. نماینده آرژانتین که از همین مرحله وارد مسابقات شده بود مقابل پوهانگ 2 بر یک به پیروزی رسید و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد.
در هر حال تا فردا شب و پس از پایان دیدار 2 تیم باید صبر کرد تا جواب این سؤال مشخص شود که "پنجمین جام سال 2009 بارسلونا برای هواداران این تیم به ارمغان می‌آید یا افتخاری جدید برای استودیانتس؟ "

در دیدار رده‌بندی نیز که فردا شب و قبل از دیدار بارسلونا و استودیانتس برگزار خواهد شد؛ تیم‌های پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی و آتلانت مکزیک رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.
پوهانگ در صورت پیروزی و کسب عنوان سومی جهان می‌تواند در کسب افتخار به پای اراواردز ژاپن برسد که در سال 2007 به مقام سوم رقابت‌ها دست پیدا کرد.

برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:
*شنبه 28 آذر
رده‌بندی:
پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی - آتلانت مکزیک

دیدار فینال:

بارسلونا اسپانیا - استودیانتس آرژانتین


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد