مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

تعیین زمان تکرار دیدار سپاهان و مقاومت به سازمان لیگ بستگی دارد

ناظر فدراسیون فوتبال در دیدار تیم‌های سپاهان و مقاومت سپاسی گفت: تعیین زمان تکرار بازی سپاهان و مقاومت به سازمان لیگ بستگی دارد.

نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار نیمه تمام ماندن دیدار سپاهان و مقاومت اظهار داشت: هنگامی که بازی آغاز شد برف به صورت عادی می‌بارید و با تشخیص داور مسابقه این بازی آغاز شد و خوب پیش می‌رفت. در ادامه و در دقیقه 35 بازی شدت برف افزایش یافت و نیمه اول بازی با دردسرهای بسیاری به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هم برف به شدت در حال باریدن است، ادامه داد: در آغاز نیمه دوم داور مسابقه به داخل زمین آمد و با دیدن شرایط جوی و شدت برف مسابقه را تعطیل اعلام کرد.
رودنیل افزود: با توجه به گزارش‌های هواشناسی تا 2 روز آینده هوای اصفهان برفی خواهد بود و بعید می‌دانم شرایط تکرار یا ادامه بازی فعلاً مهیا شود.
رودنیل در مورد تکرار دیدار و زمان آن گفت: این مورد از وظایف سازمان لیگ است و آنها باید این زمان را اعلام کنند. من نمی‌توانم در این مورد نظری را ارائه کنم.

دیدار تیم‌های سپاهان و مقاومت در نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید،اما در نیمه دوم به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی زمین با تصمیم علیرضا فغانی، داور این بازی ناتمام ماند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد