مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

هوار محمد دیگر در پرسپولیس بازی نخواهد کرد

مدیر برنامه‌های بازیکن عراقی پرسپولیس گفت: به دلیل بدقولی‌هایی که شده هوار ملا محمد دیگر در پرسپولیس بازی نمی‌کند.


عبدالرضا سعدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مشکلات به وجود آمده بین هوار ملا محمد و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز در جلسه‌ای هوار اعتراض خود را به باشگاه پرسپولیس درباره کسر 15 درصد جریمه از قراردادش اعلام کرد و از کاشانی خواست این مبلغ کمتر شود.

وی افزود: پس از صحبت هایی که شد هوار ملا محمد درخواست کرد 5 درصدی که از جریمه اش کاسته شده است را در نامه‌ای به او ابلاغ کنند تا 10 درصد دیگر باقی بماند اما مسئولان باشگاه گفتند این کار را نمی‌کنیم و بعدا به این بازیکن ابلاغ خواهیم کرد که 5 درصد از قرارداد او را کسر کرده ایم.
سعدی ادامه داد: پس از اینکه با برخوردی بسیار گرم از باشگاه خارج شدیم هوار ملا محمد شخصا به من اعلام کرد که دیگر به هیچ عنوان در پرسپولیس نمی‌ماند و قصد دارد ظرف دو روز آینده ایران را ترک کند.

وی در خصوص فسخ قرارداد هوار ملا محمد گفت: مسئولان پرسپولیس گفتند این بازیکن درخواستی بدهد تا قرارداد او فسخ شود اما هوار به باشگاه اعلام کرد حالا که شما من را نمی‌خواهید باشگاه باید درخواست فسخ قرارداد را اعلام کند اما با این همه حرف‌ها او دیگر در ایران و پرسپولیس بازی نخواهد کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد