مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

کاپلو مربی سال 2009 انگلیس شد

image 


سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس عنوان مربی برتر سال 2009 این کشور را به خود اختصاص داد.

   فابیو کاپلو در انتخاباتی که به این منظور توسط تلویزیون دولتی این کشور انجام شد، بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.
 این مربی 63 ساله که از ابتدای سال گذشته هدایت انگلیس را برعهده گرفت، توانست این تیم را به مرحله نهایی جام جهانی برساند.
 کاپلو پس از دریافت جایزه خود اظهار داشت: ‌خیلی خوشحال هستم که صاحب چنین افتخاری شدم. من این جایزه را مرهون تلاش و حمایت‌های مدیران فدراسیون، بازیکنان و تماشاگرانی که از من حمایت کردند، می دانم و به آنان تقدیم می‌کنم.
 کاپلو تا پیش از قبول این مسئولیت، سال‌ها هدایت تیم های مطرحی همچون آ.ث میلان،‌ آ.اس رم، یوونتوس ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد