مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

بزرگترین رسوایی مالی در فوتبال اروپا رقم خورد

پلیس آلمان اعلام کرد یک شبکه بزرگ فساد در فوتبال اروپا که با دست‌کاری نتایج مسابقات در این قاره 10 میلیون یورو درآمد کسب کرده را متلاشی کرده است.


پلیس آلمان اعلام کرد یک گروه بزرگ بین المللی که در زمینه اعمال نفوذ بر مسابقات فوتبال در سطح اتحادیه اروپا فعالیت می کرد را متلاشی کرده است.

بر اساس گزارش فایننشال تایمز بعد از این رسوایی که بزرگترین رسوایی در تاریخ فوتبال اروپا محسوب می شود قرار است 200 بازی فوتبال در سطح این اتحادیه مورد بازنگری و تحقیقات قرار گیرد.
گروه مزبور متهم است با تقلب و اعمال نفوذ در نتایج بازی های فوتبال در 9 کشور از جمله سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا 10 میلیون یورو درآمد کسب کرده است.
پیتر لیماخر عضو اتحادیه انجمن های فوتبال اروپا در این باره گفت: بدون شک این بزرگترین رسوایی در تاریخ فوتبال اروپا است. ما از دامنه گسترده این اقدامات شوکه شده ایم.
وی گفت: تحقیقات می تواند بر نتایج رقابت های لیگ قهرمانان تاثیر بگذارد چرا که همه بازی هایی که مورد تحقیق قرار گرفته اند در سال جاری انجام شده اند. از این جمله است بازی هایی که در کرواسی، اسلونی، ترکیه، مجارستان، بوسنی و اتریش انجام شده است.
آندره باچمن رئیس گروه تحقیقات پلیس آلمان در خصوص این پرونده گفت: تعداد بازی هایی که باید مورد تحقیق قرار گیرند شاید افزایش پیدا کند. ما باید قبول کنیم که ارقام واقعی در این خصوص بسیار بیشتر است.
بر اساس گزارش پلیس آلمان تاکنون 15 نفر به اتهام مشارکت در این رسوایی بازداشت شده اند. همچنین پلیس کشورهای آلمان، سوئیس، اتریش و لندن تاکنون یک میلیون دلار در این زمینه مصادره کرده است.

افراد بازداشت شده متهم هستند به بازیکنان، مربیان و مقامات لیگ ها برای تاثیرگذاری در نتیجه بازی ها پیشنهاد پرداخت مالی کرده اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد