مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

18 کشته و 312 زخمی در الجزایر

درگیری‌های خیابانی و جشن‌های منجر به مرگ و جرح تا این لحظه 18کشته و 312 زخمی را بر جای گذاشته است.


به نقل از رویترز، پس از جدال مرگبار مصر و الجزایر به میزبانی کشور بی‌طرف سودان اکثر نویسندگان معتبر از قاره‌های مختلف صعود الجزایر و حذف مصر را منصفانه تلقی کردند و به صورت مشترک در تحلیل‌های متعددی مصر را متهم به زیرپا گذاشتن بازی جوانمردانه کردند.

تعداد کشته‌شده‌ها و افراد زخمی در دو کشور مصر و الجزایر در درگیری‌های دو روز گذشته در حال افزایش است اما آمار تکان‌دهنده دقایقی پیش که در سایت‌های خبری معتبر دنیا منتشر شد، نشان از آن دارد که تب بالای فوتبال در 2 کشور شمالی قاره آفریقا تنها یک بهانه بوده تا کینه‌های قدیمی زنده شوند و خیابان‌های شهرهای معتبر این 2 کشور صحنه اعتراضات مردمی به مواردی باشد که ارتباطی با فوتبال ندارند.
بر این اساس از شب گذشته تاکنون بر اثر تصادف‌های اتومبیل‌ها و شلوغی بیش از حد مردم در کوچه‌های باریک جنوب الجزیره 312 نفر زخمی شده و 18 مرگ مشکوک و در دست بررسی گزارش شده است.
بیم آن می‌رود که دو تیم مصر و الجزایر در جام ملت‌های آفریقا نیز بار دیگر برابر همدیگر صف‌آرایی کنند که در آن صورت باید در انتظار جنگی تمام عیار بین این دو کشور باشیم.
پرچم دو کشور در طرف مقابل به آتش کشیده شده و مردم بر روی دست ‌نوشته‌های خود به ملت مقابل توهین می‌کنند.

شبکه‌های آماری معتبر آفریقا تعدادکشته‌شده‌ها طی چند روز گذشته مشترک بین دو کشور را تا مرز 145 نفر نیز توصیف می‌کنند که اکثر آنها در مناطق دورافتاده رها شده و در اطلاعات آماری حالت مستندی ندارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد