مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

اکبری: نیمکت نشینی‌ام در پرسپولیس فنی نیست

بازیکن پرسپولیس گفت: در طول تمرینات هفته در ترکیب اصلی تیم بودم، اما روز بازی از ترکیب کنار گذاشته می‌شدم و این مشکل فنی نبود.


جلال اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اردوی امارات عنوان کرد: تمرینات خوبی را در امارات پشت سر گذاشتم و کادر فنی از من رضایت داشت. تلاش می‌کنم در اولین فرصتی که به من داده می‌شود حقم را بگیرم و به ترکیب برگردم.

وی با اشاره به نیمکت نشینی‌اش در نیم فصل اول عنوان کرد:‌ نیمکت نشینی برایم سخت است، اما در نیم فصل دوم با توانایی که دارم جایگاهم را به دست خواهم آورد. پیش از شروع فصل در اوج بودم، اما نمی‌دانم چه شد که به یک‌باره از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شدم.
اکبری ادامه داد:‌ در طول تمرینات هفته در ترکیب اصلی تیم بودم، اما روز بازی از ترکیب کنار گذاشته می‌شدم. نتوانستم دلیل این کار را متوجه شوم. حتی در این مورد با کرانچار صحبت کردم، اما دلیل قانع کننده‌ای نداشت.
وی تصریح کرد: اگر علت کنار گذاشته شدنم از ترکیب تیم فنی بود، چرا در طول هفته در ترکیب اصلی بودم و تمام کارهای تاکتیکی روی من انجام می‌شد، ولی در زمان بازی از ترکیب کنار گذاشته می‌شدم؟ پس مشکل فنی نبود.
اکبری در مورد مصاحبه علیه کرانچار گفت: در مورد کرانچار حرف خاصی نزدم، اما یک سری مصاحبه از قول من در روزنامه‌ها به چاپ رسید. دوست ندارم در این شرایط حساس در مورد کرانچار صحبت کنم. با هیچ کس در پرسپولیس مشکلی ندارم، اما نیمکت نشینی برایم سخت است. به خودم اجازه نمی‌دهم و نمی‌خواهم با مصاحبه پرسپولیس وارد حاشیه شود.

این بازیکن یادآور شد: کرانچار مربی بزرگی است. از نظر شخصیتی به او احترام می‌گذارم و از نظر فنی او را قبول دارم. او بعد از دیدار با استقلال به علت اینکه زمزمه برکناری‌اش را می‌شنید دچار استرس بود و تمرکزش را از دست داد، اما با آمدن کاشانی دوباره تمرکز یافت و با بالا رفتن اعتماد به نفس حاشیه‌ها از بین رفت و شرایط بهتر شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد