مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

محرومیت ابومسلم از یک ماه دیگر اعمال خواهد شد

محرومیت باشگاه ابومسلم از نقل و انتقال بین المللی از یک ماه دیگر اعمال خواهد شد.


حامد غفاری؛ سخنگوی باشگاه ابومسلم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد محرومیت بین المللی این باشگاه از نقل و انتقال بین المللی گفت: متاسفانه این مشکل در مدیریت گذشته باشگاه رخ داده است و آن زمانی که ساختمان باشگاه پلمب شده بود و اوضاع ابومسلم سامان نداشت.با این حال این مشکل قابل رفع است.

وی ادامه داد: در نیم فصل لیگ بازیکن جذب خواهیم کرد زیرا این محرومیت از یک ماه دیگر اعمال خواهد شد. روز گذشته من با عزیز محمدی؛ رئیس سازمان لیگ صحبت کردم و قرار است با تعامل خوب با سازمان لیگ این مشکل حل شود. رئیس کمیته بین الملل فدراسیون نیز در حال حاضر در سنگاپور است و پس از بازگشت امیدواریم که با کمک ایشان این مسئله حل شود.
غفاری افزود: یک بازیکن برزیلی از امروز در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد و در صورت تایید فنی با او قرارداد امضا خواهیم کرد.

گفتی است منصور عظیم زاده رئیس کمیته بین المللی فدراسیون اعلام کرده است: اولین دوره کلاس ها ITC ‌چندی پیش با حضور نمایندگان فیفا برگزار شد و دوره تکمیلی این کلاس ها هم پنجشنبه انجام گرفت که اکثر باشگاه ها در این کلاس های تکمیلی حضوری فعال داشتند اما متاسفانه باشگاه ابومسلم با وجود مکاتبات فراوان در این کلاس ها شرکت نکرد و با این شرایط نمی تواند رمز ورود به سیستم ITC را دریافت کند و به همین خاطر تا پایان فصل حق فعالیت در نقل و انتقالات بین المللی را نخواهد داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد