مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

ساخت فیلم «پیراهن شماره نه» منتفی شد

تهیه کننده فیلم سینمایی «پیراهن شماره نه» گفت: با توجه به دیدار اخیر رونالدو با رئیس رژیم اشغال‌گر قدس، ساخت این فیلم سینمایی منتفی است.


منصور سهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، در پی انتشار خبر دیدار رونالدو فوتبالیست برزیلی با شیمون پرز در برزیل، گفت: در حال حاضر چند مشاور حقوقی مشغول بررسی این ماجرا هستند و ما در راستای اتفاقی که افتاده، بیانیه‌ای صادر و مواضع خود را به طور رسمی در آن اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به این مساله، ساخت فیلم «پیراهن شماره 9» منتفی است.
سهراب‌پور به فارس گفت: ما تمام کارهای مقدماتی تولید این فیلم را آماده کرده بودیم که با این حساب، در اعتراض به دیدار رونالدو و پرز، قضیه ساخت چنین فیلمی کاملا منتفی است و دیگر چنین فیلمی نخواهیم ساخت.
بنا بر این گزارش، رونالدو فوتبالیست مشهور برزیلی گفته بود قصد دارد در دفاع از فلسطینیان در فیلمی در مورد یک جوان فلسطینی شرکت کند اما با حضور در کنار شیمون پرز، جانب‌داری خود از اسراییل را علنی کرد.
پرس.تی.وی ـ بیروت به نقل از روزنامه الاخبار در گزارشی نوشت: در حالی که اعراب مشغول بازی فوتبال میان دو تیم الجزایر و مصر بوده و سرنوشت امت عرب را به این بازی گره زده بودند، رونالدو ستاره برزیلی در حالی که پیراهن تیم ملی رژیم صهیونیستی را در دست داشت، در کنار شیمون پرز عکس یادگاری می‌انداخت تا بار دیگر ثابت شود هنگامی که ما اعراب مشغول هستیم، دشمن ما به خوبی فعالیت می‌کند.
ماه سپتامبر سپری شد و رونالدو برای شرکت در فیلم‌برداری فیلمی که قولش را داده بود به لبنان نیامد. وی پیش از این گفته بود در حمایت از آرمان فلسطین قصد دارد در فیلمی بازی کند که در مورد داستان واقعی زندگی دختری فلسطینی بود. در این فیلم دختری فلسطینی آرزوی دیدار با رونالدو ستاره جهان فوتبال را دارد ولی در بمباران اردوگاه رفح توسط جنگنده‌های اسراییلی، پای خود را از دست می‌دهد و توافق شده بود تا رونالدو برای شرکت در این فیلم در ماه سپتامبر برای چند روز به بیروت سفر کند.
این روزنامه نوشت: اکنون ماه نوامبر رو به اتمام است و ما رونالدو را در کنار شیمون پرز رییس‌جمهور صهیونیست می‌بینیم که پیراهن تیم کورینتیانس برزیل با تیم ملی رژیم صهیونیستی را با یکدیگر مبادله می‌کنند؛ تصویری که برای فیلم فلسطینی می‌تواند بسیار الهام‌بخش باشد.
رونالدو که محبوبیت فراوانی در میان اعراب دارد، گفته بود که به دلیل برنامه‌های فشرده خود قادر به حضور در بیروت نیست؛ ولی دعوت پرز را بلافاصله قبول کرده و در یکی از هتل‌های سائوپولو با او دیدار کرد.
به گزارش فارس، پیش تر قرار بود رونالدو، اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور) برای بازی دوستانه تیمش با فلامینگو راهی فلسطین شود و سپس راهی لوکیشن‌ فیلم ‌شود تا صحنه‌های فیلم با بازی او جلوی دوربین برود.
این فیلم قرار بود بر اساس یک داستان واقعی ساخته ‌شود و داستان یک دختر 13 ساله فلسطینی را روایت ‌کند که رونالدو بازیکن مورد علاقه‌اش است. او که خود فوتبالیست خوبی است همواره آرزوی ملاقات رونالدو را از نزدیک دارد. اما قبل از محقق شدن آرزویش بر اثر یک مین کشته می‌شود.

پیش از این رونالدو به عنوان سفیر صلح آمریکای جنوبی در سال 2005 برای بازدید از موقعیت کودکان بخشی از فلسطین به این منطقه سفر کرده بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد