مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

ثبت رکورد عجیب در تاریخ فوتبال اسپانیا

هافبک طراح و متفکر تیم ملی فوتبال اسپانیا با 135 پاس سالم خود در یک بازی رکوردی عجیب و بی سابقه را به ثبت رساند.
به نقل از مارکا، ژاوی ارناندس در نشست خبری پس از بازی با ارمنستان گفت: از این که مربیان تیم از من رضایت کامل دارند بسیار خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. خود من چنین آماری را باور نمی کنم و در طول بازی هرگز به این مسئله فکر نمی کردم و تلاشم این بود که تنها دستورات مربی را به درستی اجرا کنم.
پیش از این بهترین رکورد پاس سالم در فوتبال اسپانیا مخصوص رائول گونسالس در سال 1999 بود که توانشته بود 98 پاس سالم و دو پاس منجر به گل بدهد.
تیم ملی اسپانیا در بازی برابر ارمنستان روی پاس ژاوی به فابرگاس صاحب گل اول شد و توسط ماتا در ضربه پنالتی به گل دوم و برتری خود رسید.
اسپانیا در این دیدار 2 بر یک پیروز شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد