مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مهدوى کیا، بالاتر از پودولسکی و کورانی در رتبه ششم

باشگاه هاى آلمانى طى ۲ سال اخیر سعى داشته اند با سرمایه گذارى بیشتر فاصله خود را با تیم هاى انگلیسى، اسپانیایى و ایتالیایى کمتر کنند. این سیاست، حضور فعال تر ژرمن ها در بازار نقل و انتقالات و همچنین افزایش درآمدهاى بازیکنان شاغل در بوندس لیگا را به دنبال داشته است به طورى که درآمد بازیکنان شاغل در لیگ آلمان نسبت به سال هاى گذشته افزایش چشمگیرى داشته است. در این میان لژیونر خوب کشورمان نیز بى نصیب نمانده است! مهدوى کیا در فصل جارى رقابت هاى بوندس لیگا،صعودچشمگیرى در جدول پردرآمدترین هاى لیگ ژرمن ها داشته است. حضور یک ایرانى در رده ششم جدول پردرآمدترین هاى بوندس لیگا بازتاب گسترده اى در مطبوعات آلمانى داشته است. به طورى که روزنامه بیلد درگزارشى از پردرآمدترین هاى بوندس لیگا ترجیح داده از عکس مهدى مهدوى کیا استفاده کند. در ادامه این مطلب مى توانید ترجمه گزارش جمعه روزنامه بیلد را بخوانید:
1- لوکا تونى(بایرن مونیخ)
درآمد سالیانه: ۱۰ میلیون یورو
مهاجم ایتالیایى بایرن مونیخ تا سال ۲۰۱۱ با این باشگاه آلمانى قرارداد دارد. با توجه به اینکه لوئیز ونگال انتقاد خاصى به تونى ندارد، سران آلیانس آره نا خیلى دوست دارند با دریافت پیشنهادى خوب رضایتنامه مهاجم ایتالیایى تیم خود را صادر کنند ، چرا که نیمکت نشینى تونى در مونیخ براى بایرن سالى
۱۰ میلیون یورو آب مى خورد! تونى با درآمد سالیانه ۱۰ میلیون یورو پردرآمدترین فوتبالیست بوندس لیگا به حساب مى آید.
2- الکساندر هلب(اشتوتگارت)
درآمد سالیانه: شش و نیم میلیون یورو
هر چند که الکساندر هلب در بارسلونا مثل آرسنال موفق نبود و نتوانست حتى گوشه اى از توانایى هاى خود را به نمایش بگذارد اما به هر حال همه مى دانند که اگر بخواهند با بازیکنان بارسلونا وارد مذاکره شوند باید از نظر مالى پیشنهاد خوبى را ارائه دهند. سران اشتوتگارت نیز با توجه به همین مسأله، توانستند رضایت هلب را جلب کنند. هلب در اشتوتگارت سالى شش و نیم میلیون یورو دستمزد مى گیرد. این هافبک بلاروسى بعد از تونى در رده دوم پردرآمدترین هاى فوتبال آلمان قرار دارد.
3- گرانیته(ولفسبورگ)
درآمد سالیانه: ۵ میلیون یورو
عملکرد خیره کننده این مهاجم برزیلى در فصل گذشته کافى بود تا با شروع مهلت نقل و انتقالات اروپایى باشگاه ولفسبورگ با موجى از پیشنهادات وسوسه انگیز مواجه شود. تقریباً تمامى باشگاه هاى بزرگ اروپایى به دنبال جذب گرانیته بودند. سران ولفسبورگ براى نگه داشتن این مهاجم گلزن مجبور شدند درآمد سالیانه او را ۴ میلیون یورو افزایش دهند. گرانیته در این فصل ۵ میلیون یورو به جیب مى زند!
4- سباستین کهل(بورسیا دورتمند)
درآمد سالیانه: ۳ و نیم میلیون یورو
بورسیا دورتمند یکى از قدیمى ترین باشگاه هاى کشور آلمان به حساب مى آید. شاید براى فوتبالدوستان جالب باشد که بدانند این تیم در کشور آلمان بیش از بایرن طرفدار دارد. دورتمند در تاریخ درخشان خود نشان داده که همواره به بازیکنان قدیمى خود توجه خاصى دارد. سران این باشگاه یکبار دیگر این را ثابت کرده اند. براى قدردانى از زحمات چندین ساله سباستین کهل در
«وست فالن» درآمد این بازیکن افزایش چشمگیرى داشته است. او فصل گذشته ۲ میلیون یورو و این فصل ۳ و نیم میلیون یورو درآمد دارد.
5- پاتریک هلمز(بایر لورکوزن)
درآمد سالیانه: ۳ میلیون یورو
هلمز در سال ۲۰۰۸ قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۳ با بایر لورکوزن تمدید کرد. با تمدید قرارداد درآمد سالیانه این بازیکن ملى پوش نیز افزایش چشمگیرى پیدا کرد. هلمز با درآمد سالیانه ۳ میلیون یورو همچنان یکى از پردرآمدترین هاى فوتبال ژرمن هاست.
6- مهدوى مهدوى کیا(اینتراخت فرانکفورت)
درآمد سالیانه: ۲ میلیون یورو
مهدى مهدوى کیا حضورى بسیار موفق در هامبورگ داشت. این هافبک ایرانى به عنوان یکى از بهترین هاى بوندس لیگا به اینتراخت فرانکفورت آمد. موشک هامبورگى ها در فرانکفورت هرگز نتوانست بازى هاى خوب خود را تکرار کند اما عملکرد نه چندان خوب او تأثیرى در قراردادش نداشت. طبق قراردادى که مهدوى کیا با فرانکفورتى ها دارد، او سالیانه۲ میلیون یورو به عنوان دستمزد دریافت مى کند تا در رتبه ششم جدول پردرآمدترین هاى بوندس لیگا قراربگیرد. جالب است بدانید مهدوى کیا در حالى در رتبه ششم این جدول قرار گرفته که بعد از او نام بازیکنان سرشناسى همچون کوین کورانى(شالکه)، لوکاس پودوسکى(کلن)، آرنه فریدریش(هرتابرلین) و رابرت آنکه(هانوفر) به چشم مى خورد. مهدى در حالى در جدول پردرآمدترین ها حضور دارد که در فصل جارى هنوز براى اینتراخت فرانکفورت به میدان نرفته است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد