مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

استقلال با شکست ابومسلم به مکان سوم صعود کرد

تیم فوتبال استقلال با نتیجه 3 بر یک برابر ابومسلم به پیروزی رسید و به مکان سوم جدول صعود کرد.


آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 16:55 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر بین استقلال و ابومسلم برگزار شد و با برتری سه بر یک میزبان خاتمه یافت.

عبدالجبار مومویی مدافع ابومسلم در دقیقه یک به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، فرهاد مجیدی در دقیقه 78 و آرش برهانی در دقیقه 90+2 گل‌های استقلال را زدند. در دقیقه 46 نیز کیانوش رحمتی یک ضربه پنالتی را برای استقلال از دست داد و توپ را بیرون زد.
جواد ضیغمی در دقیقه 68 گل ابومسلم را به ثمر رساند.
سعید بخشی‌زاده داور مسابقه به علی‌ حقدوست و محمد حسن رجب‌زاده از ابومسلم و کیانوش رحمتی‌) از استقلال کارت زرد نشان داد.
استقلال با این برد 40 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد، پرسپولیس نیز با همین تعداد امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار دارد و این دو تیم روز چهارشنبه 14 بهمن باید به دیدار یکدیگر بروند. ابومسلم 18 امتیازی در آخرین رده جدول باقی ‌ماند.

ترکیب استقلال: وحید طالب‌لو، هادی شکوری، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، مهدی امیرآبادی، کیانوش رحمتی، خسرو حیدری، فابیو جانواریو( از دقیقه 80 آرش برهانی)، محسن یوسفی( از دقیقه 61 سید مهدی سید صالحی)، سیاوش اکبر‌پور و فرهاد مجیدی( از دقیقه 87 پائولو رینالدو)
سرمربی: صمد مرفاوی

ترکیب ابومسلم مشهد: اشکان نامداری، داود سیدعباسی، عبدالجبار مومونی( از دقیقه 55 جواد ضیغمی)،مجتبی سرآسیابی، میثم حاجیان، سعید خانی، فرشاد بهادرانی، رضا ناصحی، علی حق دوست(از دقیقه 41محمد حسن رجب‌زاده)، داود دانش دوست( از دقیقه 82 سانتوس جونیور)، یونس شاکری
سرمربی: پرویز مظلومی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد