مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در آستانه دربی

تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال با نتیجه 3 بر یک مقابل پیکان به پیروزی رسید.


این دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر و از ساعت 14 در ورزشگاه شهید رجایی قزوین زیر بارش برف برگزار شد که پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک میزبانش را شکست داد.

گل اول پرسپولیس در دقیقه 9 پس از ضربه کرنری که کلاه کج روی دروازه ارسال کرد، روی دفع اشتباه غلامعلی زاد؛ دروازه‌بان پیکان توسط حسین معمار؛ مدافع پیکان به ثمر رسید. کریم باقری نیز در دقیقه 45 گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.
در ادامه و با آغاز نیمه دوم، پیکان فشار حملاتش را بیشتر کرد و در دقیقه 61 روی شوت محکم جهانگیر عسگری گل اول را به زیبایی به ثمر رساند، اما پرسپولیس که در این دقایق چشم به ضد حمله‌ها داشت در دقیقه 81 روی فرار زارع و ضربه خلیلی به گل سوم رسید.
در ادامه حملات 2 تیم نتیجه‌ای در پی نداشت و بازی با حساب 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم به یک پیروزی خوب در آستانه دیدار چهارشنبه آینده برابر پیکان دست پیدا کند.
خداداد افشاریان داور مسابقه به بادامکی، محمد و باقری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد که علیرضا محمد با این کارت 3 اخطاره شد و دیدار مقابل استقلال را از دست داد. علی سلمانی، ایمان رزاقی‌راد، جهانگیر عسگری و مهدی تاجیک نیز از پیکان کارت زرد گرفتند.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، شیث رضایی،‌ جلال اکبری (81-ابراهیم شکوری)، عادل کلاه‌کج، حسین بادامکی، هوار محمد (87-محمد منصوری)، کریم باقری، هادی نوروزی (65-مجتبی زارع)، محسن خلیلی.

پرسپولیس با این پیروزی 40 امتیازی شد و موقتاً به رده سوم جدول رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد