مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

حرکت متوسل‌زاده رفتار برتر اخلاقی لیگ نهم شد

دبیر ستاد منشور اخلاقی سازمان لیگ با تقدیر از مکتب رفتاری باشگاه مقاومت سپاسی حرکت امین متوسل‌زاده را رفتار برتر اخلاقی لیگ نهم دانست.


علیرضا علیپور اظهار داشت: حرکتی که امین متوسل‌زاده در دیدار مقاومت سپاسی و استیل آذین انجام داد به عنوان رفتار برتر اخلاقی فصل انتخاب شد.

وی ادامه داد: این اولین باری است که طی چند سال اخیر در فوتبال ایران چنین حرکت جوانمردانه‌ای رخ می‌دهد. اوایل دهه 70 در تیم مقاومت سپاسی فراز فاطمی نیز چنین حرکتی انجام داده بود. ‌باید از مکتب اخلاقی مقاومت سپاسی تشکر کرد. مکتب اخلاقی این باشگاه باید الگوی باشگاه‌های دیگر باشد.
دبیر ستاد منشور اخلاقی تاکید کرد: باشگاه مقاومت ضمن سازندگی در عرصه فوتبال کمترین هزینه را دارد. این باشگاه 97 بازیکن به فوتبال ایران معرفی کرده است. امین متوسل زاده نیز به عنوان بازیکن برتر اخلاقی هفته 25 لیگ انتخاب شد و ستاد منشور اخلاقی یک سفر حج عمره مفرده برایش در نظر گرفت.
علیپور در مورد پاداش 3 میلیونی تومانی کمیته انضباطی به این بازیکن گفت: کمیته انضباطی پیشنهاد پاداش 3 میلیون تومانی را به سازمان لیگ ارائه می‌کند و این سازمان پاداش را به بازیکن پرداخت خواهد کرد.
گفتنی است امین متوسل‌زاده روز گذشته در دیدار مقاومت سپاسی و استیل آذین در حالی که دروازه بان حریف به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود دروازه خالی را به اوت زد تا به وضعیت دروازه‌بان استیل آذین رسیدگی شود. مقاومت در این مسابقه 2 بر یک شکست خورد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد