مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

برای این فوتبال کثیف که نتایج را تعیین می‌کنند باید گریست

سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از دیدار با سپاهان با انتقاد شدید از داوری گفت: باید به حال این فوتبال کثیف گریست که این چنین نتیجه را تعیین می‌کنند.


رسول کربکندی در پایان بازی صبا و سپاهان که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تیم من را له کردند، اظهار داشت: من به بازی تیمم و تک‌تک بازیکنان افتخار می‌کنم که 90 دقیقه کنترل بازی را در دست داشتند و با تمام وجود در مقابل تیم صدرنشین بازی کردند.

وی گفت: داور پس از پنالتی که به نفع تیم ما گرفت هر خطایی که روی تیم من شد نگرفت،‌ حتی جای استوک‌های بازیکن سپاهان بر روی پای بازیکن تیم ما هنوز هست که این چنین صحنه‌هایی را هم خطا نگرفت.
کربکندی با اشاره به اینکه ما تاوان پنالتی را دادیم که برای ما گرفته شد، خاطرنشان کرد: من این فوتبال را کثیف می‌دانم و باید به حال این فوتبال گریست که این چنین نتیجه را تعیین می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: سپاهان در این بازی تنها به بازی مستقیم و ارسال بلند روی آورد و تیم من به دفاع پرداخت و نیمه نخست اینگونه به پایان رسید.
کربکندی افزود: بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که 45 دقیقه دیگر نمی‌توانیم تنها دفاع کنیم و با تلاش بازیکنان نیمه دوم را به دست گرفتیم که حتی موقعیت گل هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه داوری تعیین‌کننده بازی بود، خاطرنشان کرد: به خاطر فشاری که روی من بود نمی‌خواستم به کنفرانس خبری بیایم. یک انسان چقدر می‌تواند ظلم ببیند، اما به احترام خبرنگاران آمدم.
سرمربی تیم صبا با اشاره به اینکه مشخص بود این بازی 2 بر یک تمام نمی‌شود، ابراز داشت: داور مترصد بود نخستین توپی که وارد محوطه جریمه می‌شود پنالتی بگیرد. البته امیدوارم این برداشتم اشتباه باشد و من اشتباه کرده باشم.
وی اظهار داشت: بازیکنان من فعل خواستن را مردانه صرف کردند و از تمام وجود خود برای این بازی هزینه کردند.
کربکندی گفت: قلعه نویی در بین دو نیمه به من می‌گوید برو برایت پنالتی گرفتند،‌ اگر این بردن‌ها ارزش دارد امیدوارم آقای قلعه‌نویی همه بازی‌هایش را همین طور به پیش ببرد. این فوتبال سالم به پیش نمی‌رود من برای این فوتبال متاسفم.
سرمربی صبا در رابطه با تیمش گفت: صبا با کمبود بازیکن مواجه است در برخی از پست‌ها بازیکن جایگزین ندارم و مهره‌ای ندارم برای تامین هدفم دانسته وارد زمین کنم.
وی یادآور شد: هر چند من یک اصفهانی هستم اما تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم صبا به کار بستم و تمام شناخت خود را از سپاهان در اختیار تیم صبا گذاشتم.

کربکندی تصریح کرد: تیم صبا در این بازی استحقاق برد را داشت و متاسفم که نتوانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد