مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مذاکره باشگاه استیل آذین با آندرانیک تیموریان

از باشگاه استیل آذین خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه برای جذب آندرانیک تیموریان بازیکن ایرانی تیم فولام انگلیس مذاکراتی با مدیربرنامه‌های وی داشته‌اند.


حسین هدایتی و مصطفی آجرلو طی هفته گذشته در جریان مذاکره با محمودرضا فاضلی برای جذب مهدی مهدوی‌کیا مذاکراتی نیز با وی به منظور عقد قرارداد با آندرانیک تیموریان داشته است.

 در این‌باره ظاهراً طرفین به توافق هنوز دست نیافتن و معلوم نیست که آندرانیک تیموریان پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد یا خیر. آندرانیک که تا پایان فصل با باشگاه فولام برغم اینکه در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر انگلیس مورد استفاده قرار نگرفت از سوی باشگاه فولام برای نقل و انتقالات زمستانی در لیست فروش قرار نگرفته ولی مدیر برنامه‌هایش از احتمال جدایی این بازیکن و پیوستن او به یک تیم لیگ‌ برتری اسپانیا یا یک تیم مطرح آسیایی خبر داده بود. از آنجا که مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استیل آذین در نشست خبری مهدی مهدوی‌کیا اعلام کرده بود خبرهای جدیدی در راه است. حال باید دید آیا آندرانیک تیموریان تا قبل از 30 ژانویه(پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی) به تیم استیل آذین خواهد پیوست یا اینکه این بازیکن ارزشمند فصل بعد به تیم پرستاره تهرانی نقل مکان خواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد