مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

تقابل پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها پیش از دربی

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.


برنامه دیدارهای این هفته به شرح زیر است:


* مقاومت سپاسی- استیل‌آذین
استیل‌آذین که به تازگی با جذب مهدی مهدوی‌کیا سر و صدای زیادی به راه انداخته است، میهمان مقاومت سپاسی است. استیلی به خوبی می‌داند که پس از شکست برابر استقلال و با توجه به شرایط موجود کسب 3 امتیاز در این مسابقه می‌تواند شرایطش را بهبود ببخشد. در آن سوی میدان مقاومت سپاسی درصدد است با استفاده از امتیاز میزبانی، شرایط را به سود خود تغییر دهد.

* راه‌آهن - مس
راه‌آهن که وضعیت مناسبی در جدول ندارد، پذیرای تیمی است که با بوناچیچ همچنان در منطقه خطر به سر می‌برد. مس برای رهایی از این وضعیت و جدا شدن از تیم‌های انتهای جدولی باید این دیدار را ببرد و راه‌آهن نیز برای فرار از سقوط محکوم به پیروزی است.

* ملوان - سایپا
شاگردان پورغلامی در زمین خود میزبان سایپا هستند. ملوان موقعیت نسبتا خوبی در جدول دارد اما با توجه به نزدیک بودن فاصله امتیازات عدم پیروزی در این میدان می‌تواند برای آنها گران تمام شود. این همان نکته‌ای است که درباره سایپا نیز صدق می‌کند.

* صبا- سپاهان
صدرنشین بلامنازع لیگ در شرایطی میهمان صبا است که شاگردان کربکندی هفته پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند. صبا پس از شکست برابر پاس همدان و به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان با مشکلات زیادی مواجه شد به طوری که یک روز تمرین این تیم به همین دلیل برگزار نشد. با این شرایط آنها میزبان سپاهان هستند که برای حفظ فاصله خود با سایر مدعیان چشم به 3 امتیاز دوخته است.

* فولاد- تراکتورسازی
فولاد روند خوبی را در پیش گرفته و در صورت تداوم این روند می‌تواند به فاصله گرفتن از انتهای جدول امیدوار باشد. آنها از تراکتورسازی پذیرایی می‌کنند که وضعیت مناسبی در جدول دارد و به دنبال حفظ موقعیت خود است.

* ذوب‌آهن - پاس
2 تیم پیروز هفته بیست و چهارم در ورزشگاه فولادشهر رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. ذوب‌آهن برای اینکه فاصله امتیازات خود را با تیم‌های پایین‌تر حفظ کند و از سپاهان عقب نیفتد، باید 3 امتیاز را بگیرد و پاس نیز که خود را با مدیرروستا به رتبه‌های بالاتر رسانده، درصدد است با امتیاز اصفهان را ترک کند.

* شاهین بوشهر- استقلال اهواز
شاهین و استقلال اهواز در جدول همسایه هستند و پیروزی در این مسابقه می‌تواند آنها را به آینده امیدوارتر کند. استقلال اهواز حالا دیگر باقری‌نیا را روی نیمکت خود نمی‌بیند و پس از منتفی شدن بازگشت دوباره خداداد عزیزی، با افشین کمایی رو در روی شاهین قرار می‌گیرد.

* پیکان - پرسپولیس
رویارویی 2 پرسپولیسی بارزترین نکته این مسابقه است. در یک سوی میدان علی دایی قرار دارد و در سمت دیگر حمید درخشان که هر 2 سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. دایی هفته پیش اولین پیروزی خود را با پرسپولیس تجربه کرد و برای اینکه تیمش را همچنان در بین مدعیان نگه دارد، باید از قزوین دست پر بازگردد. حمید درخشان نیز که چند مسابقه است با پیکان نتایج خوبی نمی‌گیرد، به دنبال اعاده حیثیت و بازگشت دوباره به صف مدعیان است.

* استقلال- ابومسلم
پیروزی هفته گذشته برابر استیل‌آذین باعث شد صمد مرفاوی همچنان به فعالیت خود در استقلال ادامه دهد. استقلال در بازی رفت و در مشهد با 5 گل ابومسلم را شکست داده بود و حالا در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم است. مصاف صمد مرفاوی و پرویز مظلومی که هر دو سال‌ها در استقلال حضور داشتند بر جذابیت مسابقه می‌افزاید. ابومسلم در قعر جدول و در شرایط نامناسبی به سر می‌برد و تنها چیزی که می‌تواند این تیم را به آینده امیدوار کند، پیروزی و یا حداقل کسب یک امتیاز است. این در حالی است که استقلال برای ماندن در جمع مدعیان به 3 امتیاز این مسابقه نیاز دارد.

به گزارش فارس دیدارهای پرسپولیس و استقلال برابر رقیبان خود در این هفته در شرایطی برگزار می‌شود که دربی پایتخت چهارشنبه 14 بهمن برگزار خواهد شد و مسابقات این هفته پیش زمینه دربی محسوب می‌شود. حضور بازیکنان دو اخطاره در ترکیب هر دو تیم و احتمال محروم شدن آنها از حضور در دربی از نکات قابل توجه است.

*برنامه هفته بیست و پنجم

پنجشنبه 8 بهمن-گرامیداشت شهادت حضرت عمار یاسر صحابی گرانقدر حضرت امیر مومنان علی علیه السلام و تکریم یاد و خاطره سلمان فارسی

مقاومت شهید سپاسی-استیل آذین-حافظیه-شیراز-ساعت 14:45
البرز حاجی پور-کیانوش داوود زاده-سجاد طوری-جواد شرفی-ناظر:حمید خوشخوان

راه آهن-مس کرمان-اکباتان-تهران ساعت 15:15
محمد حسین اسدی-محمدرضا امینی-عباس انتظاری-محمدرضا اکبریان-ناظر:اسماعیل صفیری

ملوان-سایپا-تختی-انزلی-ساعت 15:15
احمد صالحی-حسن کامرانی فر-صادق نوری-بیژن حیدری-ناظر:فرج اله یثربی

صبای قم-سپاهان -یادگار امام-قم-ساعت 15:15
محسن قهرمانی-محسن فریمانی-آرمان اسعدی-سید مهدی سید علی-ناظر:رحیم رحیمی مقدم

فولاد خوزستان-تراکتورسازی تبریز-تختی-اهواز-ساعت 15:15
اسماعیل آمری-مرتضی کریمی-علی موغلی-روح اله ارشادی-ناظر:بهرام مهرپیما

ذوب آهن-پاس-فولاد شهر-ساعت 15:15
محمود رفیعی-داوود رفعتی-مجید شمس-فرهاد رستمی-ناظر:زاهد بحرینی

شاهین بوشهر-استقلال اهواز-شهید بهشتی-بوشهر-ساعت 15:15
رحیم مهر پیشه-حسین خانبان-حسین سنجری-امید سعید فر-ناظر:مسعود فلاح

جمعه 9 بهمن

پیکان –پرسپولیس-شهید رجایی-قزوین-ساعت 13:45
خداداد افشاریان-رضا سخندان-سعید علی نژادیان-امیر حسین فتاحی-ناظر:محمد تولایی

استقلال تهران-ابومسلم-آزادی-تهران-ساعت 15:45
سعید بخشی زاده-حیدر شکور-بهرام کیانی-مرداس جابری-ناظر:نادر جعفری

* جدول رده‌بندی

1- سپاهان 48 امتیاز، یک بازی کمتر
2- ذوب‌آهن 45 امتیاز
3- استقلال تهران 37 امتیاز
4- پرسپولیس 37 امتیاز
5- استیل‌آذین 36 امتیاز
6- تراکتورسازی 34 امتیاز
7- پیکان 33 امتیاز
8- ملوان 33 امتیاز
9- مقاومت سپاسی 32 امتیاز، یک بازی کمتر
10- صبا 31 امتیاز
11- سایپا 29 امتیاز
12- پاس 28 امتیاز
13- مس 27 امتیاز
14- استقلال اهواز 27 امتیاز
15- شاهین بوشهر 26 امتیاز
16- فولاد 24 امتیاز
17- راه‌آهن 23 امتیاز
18- ابومسلم 18 امتیاز


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد