مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

سپاهان و ابومسلم رکوردداران لیگ برتر

با سپری شدن 23 هفته از لیگ برتر فوتبال برترین‌ها مشخص شدند.


بیست و سه هفته از لیگ برتر گذشته و با توجه به آماری که از جدول رده بندی لیگ برتر بدست آمده است ترین های لیگ برتر تا هفته بیست و سوم به شرح زیر است:

بسیاری از ترین ها در اختیار سپاهان صدرنشین این رقابت هاست. بهترین خط حمله از آن سپاهان اصفهان با 42 گل زده است.
بهترین دفاع هم متعلق به شاگردان امیر قلعه نویی با 18 گل خورده است.
دارنده بیشترین برد هم سپاهان اصفهان با 13 برد است ولی کمترین باخت به صورت مشترک متعلق به دو تیم اصفهانی دیگر یعنی ذوب آهن اصفهان و فولاد سپاهان با 3 باخت است.
صبای قم با 4 تساوی کمترین تساوی را در اختیار دارد.
بهترین تفاضل هم متعلق به سپاهان اصفهان با تفاضل 24+ است.البته پس از این تیم، ذوب آهن اصفهان با تفاضل 13+ و استقلال تهران با تفاضل 7+ قرار دارد.
در بخش ضعیف ترین ها ابومسلم مشهد آمار مورد توجهی دارد.این تیم با کمترین برد، یعنی دو برد، آمار تاریخی را ثبت کرده است.
پس از ابومسلم، فولاد خوزستان با 3 برد و راه آهن با 5 برد قرار دارند.بیشترین باخت هم از آن ابومسلم مشهد با 12 باخت است.پس از ابومسلم، مس کرمان با 11 باخت و راه آهن با 10 باخت قرار دارند.
البته ضعیف ترین خط حمله متعلق به فولاد خوزستان با 17 گل زده است و پس از این تیم ابومسلم مشهد با 18 گل زده و ملوان بندر انزلی با 21 گل زده دارنده ضعیف ترین خط حمله هستند.
ضعیف ترین خط دفاعی هم متلق به مس کرمان با 39 گل خورده است که پس از این تیم استقلال اهواز با 38 گل خورده و ابومسلم مشهد با 36 گل خورده قرار دارند.
ضمن اینکه بیشترین تساوی از آن فولاد خوزستان با 12 تساوی است و شاهین بوشهر با 11 تساوی و استقلال تهران با 10 تساوی در ره های بعدی قرار دارند.

در بخش تفاضل گل هم نمی شود ضعیف ترین و به اصطلاح منفی ترین تفاضل گل را بررسی نکرد.ضعیف ترین تفاضل گل مربوط به ابومسلم مشهد با تفاضل 18- است .پس از این تیم، استقلال اهواز با تفاضل 11- و راه آهن تهران با تفاضل 9- قرار دارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد