مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

تحقیر پرسپولیس با دایی مقابل شاهین

تیم پرسپولیس با نتیجه 4 بر یک مقابل شاهین بوشهر شکست خورد تا سنگین‌ترین باخت خود در این فصل را با مربیگری دایی تجربه کند.


دیدار تیم های شاهین بوشهر و پرسپولیس از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر با حضور 25 هزار هوادار آغاز شد و با نتیجه 4 بر یک به سود میزبان خاتمه یافت.

دو تیم در دقایق ابتدایی به ارزیابی یکدیگر پرداختند اما رفته رفته شاهین بوشهر بر بازی مسلط شد و در حالی که بازیکنان پرسپولیس در حمله بی رمق نشان دادند در دقیقه 19 ناصر شکرون با اشتباه میثاق معمارزاده در دفع توپ، توانست دروازه سرخپوشان تهرانی را باز کند.
در حالی که به نظر می رسید شاگردان علی دایی برای جبران این گل خورده تلاش بیشتری کنند این بوشهری ها بودند که در دقیقه 34 توسط مهدی کیانی با ضربه ای زیبا گل دوم را به ثمر رساند.
در ادامه نیز سرخپوشان تهرانی نتوانستند تغییری در نتیجه بدهند تا نیمه اول با 2 گل به سود میزبان خاتمه یابد.
پرسپولیس نیمه دوم را با دو تغییر در ترکیب آغاز کرد. برخورد توپ به تیرک شاهین در همان ابتدای نیمه دوم نوید این را می داد که شاگردان دایی بازی هجومی را در دستور کار قرار داده اند، اما این موضوع محقق نشد چرا که در ادامه بازی این شاهین بوشهر بود که بر مسابقه تسلط پیدا کرد.
شاگردان یاوری در دقیقه 66 توسط محمد احمدپوری به گل سوم رسیدند و درست در شرایطی که پرسپولیس از هم پاشیده بود و هیچ برنامه ای برای حمله نداشت و پاس های اشتباه بازیکنان این تیم تمامی نداشت، در دقیقه 69 حمیدرضا سلیمانی بازیکن تازه نفس شاهین گل چهارم این تیم را روی اشتباه مسلم معمارزاده به ثمر رساند تا هواداران پر شور شاهین سر از پا نشناسند. پرسپولیس تنها در دقیقه 94 توسط هوار ملا محمد به گل رسید.
شاگردان دایی با این باخت تحقیرآمیز 34 امتیازی باقی ماندند و شاهین با این برد 26 امتیازی شد.
این یکی از سنگین ترین شکست های پرسپولیس در چند سال اخیر است.
قضاوت این مسابقه بر عهده احمد صالحی بود. وی به جمال حق شناس از شاهین کارت زرد نشان داد.

اسامی بازیکنان شاهین بوشهر:
مجتبی روشنگر، عبدا... کرمی، جمال حق شناس، محسن ایران نژاد، محسن امیری، بهادر عبدی، مهدی کیانی(63- حمیدرضا سلیمانی)، ایوان پترویچ(90 حبیب هوشیار)، مهدی نوری، محمد احمدپوری، ناصر شکرون(67- ساندی)
سرمربی: محمود یاوری

اسامی بازیکنان پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، نبی ا... باقری ها(46- مجتبی شیری)، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، تیاگو(46- هوار ملا محمد)، میثم بائو، حمید علی عسگر(53- هادی نوروزی)، عادل کلاه کج، آرفی و محسن خلیلی

سرمربی: علی دایی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد