مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

کسر 25 درصد از کل مبلغ قرارداد هوار محمد

هوار ملا محمد به کسر 25 درصد از مبلغ کل قراردادش محکوم شد.


عباس علیپور؛ دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عصر امروز(دوشنبه) برای اعلام رای در خصوص تخلفات هوار ملا محمد تشکیل شد و اعضا با اتفاق آرا و با در نظر گرفتن حداکثر تخفیف، به کسر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد این بازیکن رای دادند. این رای بدوی و ظرف سه روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی از شورای استیناف باشگاه خواهد بود.

علیپور در ادامه، تخلفات هوار ملا محمد را برشمرد و افزود: بیش از بیست روز غیبت، عدم حضور در دو مسابقه رسمی برابر پاس همدان و صبای قم، خروج بدون اجازه از کشور و انجام مصاحبه های خلاف شئون حرفه ای علیه کلیه ارکان باشگاه، تخلفات ایشان بود که در جلسه گذشته در خصوص آنها توضیحاتی را ارائه داد و اعضای کمیته انضباطی بر اساس توضیحات وی، امروز این رای را صادر کردند.
دبیر کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این جریمه با در نظر گرفتن کسر 10 درصد کل مبلغ قرارداد هوار که پیش از این ابلاغ شده، می باشد گفت: خیر. این رای مستقل از جریمه قبلی و با توجه به تخلفات جدید ایشان است. آن جریمه نیز با نظر شورای استیناف، قطعی و لازم الاجرا است.

گفتنی است پیش از این نیز هوار ملا محمد به دلیل 20 روز غیبت و یک جلسه عدم همراهی تیم در برابر سپاهان اصفهان به کسر 10 درصد مبلغ کل قراردادش محکوم شده بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد