مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مانچینی: جذب ورون شوخی بود

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی خبر استخدام بازیکن سال آمریکای لاتین را شوخی خواند.


به نقل از سایت این باشگاه، روبرتو مانچینی اظهار داشت: در زمانه‌ای بسر می‌بریم که رسانه‌‌ها از کاه، کوه می‌سازند. آنان به محض دریافت ناچیز‌ترین رویدادی، بدون دقت و توجه در صحت‌ آن، آنرا به خبری بزرگ تبدیل می‌کنند. از جمله این که در مورد من‌، گزارش دادند خواهان به خدمت گیری خوان سباستین ورون‌، هافبک مجرب آرژانتینی هستم درحالی که چنین برنامه و هدفی اصلا وجود نداشته است.

این مربی 45 ساله ایتالیایی که در آخرین روزهای سال گذشته میلادی زمام امور را در تیم دوم شهر منچستر، به جای مارک هیوز برعهده گرفت، افزود: من تماس با او را تکذیب نمی‌کنم. البته که تماس گرفتم؛ اما نه به منظور ارائه پیشنهاد، ‌بلکه برای گفتن تبریک سال نو.
مانچینی ادامه داد: ظاهرا شایعه‌سازان به این بخش از ماجرا توجه نکردند که من و او از زمان حضور در سمپدرویا با هم دوستی صمیمانه‌ای داریم. مرتب از طریق تلفن و اینترنت باهم در تماس هستیم. به خاطر سال نو با او تماس گرفتم و ابتدا به او تبریک گفتم. بعد هم به شوخی گفتم بیاید و برای من‌‌سیتی بازی کند؛ اما این فقط یک جمله شوخی بود و حقیقت نداشت؛ ولی دیدیم مطبوعات چه جار و جنجالی در این باره راه انداختند.
ورون که اینک عضو تیم استودیانتس آرژانتین است و در پایان سال 2009 به عنوان مرد سال آمریکای لاتین برگزیده شد،‌ در دوران ورزشی خود بازی در تیم‌های لیگ برتری چلسی و منچستریونایتد را تجربه کرده و به خوبی به فضای بازی در انگلیس آشنا است. از این رو عمده گزارش‌ و اخباری که در مورد او توسط جراید بریتانیایی در ارتباط با موضوع من‌سیتی منتشر شد،‌ با در نظر گرفتن این نکته بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد