مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

هوار محمد: باید جریمه شوم، اما انصاف را رعایت کنند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبول دارم اشتباه کردم و باید جریمه شوم، اما انتظار دارم حقم را نیز بدهند و انصاف را رعایت کنند.


هوار ملا محمد در خصوص تساوی یک بر یک برابر ذوب‌آهن تصریح کرد: بازیکنان تمام تلاش خود را کردند، اما شانس با ما همراه نبود و در دقیقه 86 گل تساوی را دریافت کردیم. سخت است که در دقایق پایانی 3 امتیاز را از دست بدهید.

وی عنوان کرد: برای بازی شنبه آینده برابر شاهین بوشهر آمادگی کمک به پرسپولیس را دارم، اما این بازی اولین دیدار پرسپولیس با هدایت علی دایی بود و وی نسبت به بازیکنان شناخت کافی نداشت. امیدوارم دایی در این تیم موفق باشد و بتواند با گذشت زمان نتایج بهتری کسب کند.
هوار محمد درباره جلسه فردای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به غیبتش اظهار داشت: حرف‌های زیادی در این زمینه زده می‌شود. قبول دارم اشتباه کردم و باید جریمه شوم، اما انتظار دارم که حقم را نیز بدهند.
وی ادامه داد: من یک بازیکن خارجی هستم و برای کمک پرسپولیس آمده‌ام نه برای تفریح. امیدوارم مسئولان باشگاه خود و وجدانشان را حاکم کنند و در مورد تخلف من قضاوت کنند.
هوار محمد عنوان کرد: امیدوارم کاشانی انصاف را رعایت کند تا من نیز در آینده بتوانم به راحتی در پرسپولیس انتظارات کادر فنی را برآورده کنم. پرسپولیس را دوست دارم و به گذشته فکر نمی‌کنم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد