مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

فرگوسن: به آرزویم برای جذب مالدینی نرسیدم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در مصاحبه‌ای فاش کرد علاقه زیادی به جذب مدافع اسطوره‌ای پیشین تیم ملی ایتالیا و آ.ث میلان داشته است.


به نقل از تایمز "سرآلکس فرگوسن " اظهار داشت: یکی از آرزوهای من دردوران مربیگری که به آن نرسیدم، در اختیار داشتن مدافعی به اسم پائولو مالدینی بود.

وی افزود: او را برای منچستر می خواستم. چندین مرتبه نیز در این زمینه تلاش کردم که نافرجام بود.
این مربی 68 ساله که از 24 ساله قبل تاکنون هدایت شیاطین سرخ را در اختیار دارد، افزود: چندی پیش در محفلی پدر او یعنی چزاره مالدینی را دیدم و این نکته یعنی شکست خوردن در جذب فرزندش برای منچستر را گفتم. خیلی راحت به من گفت " اشتباه کردی. پدر بزرگ من در میلان بود. پدرم هم میلانی بود. خودم برای میلان بازی کردم و پس از من این داستان هم برای پائولو، پسرم تکرار شد. تمام تلاشت برای جذب او بی‌فایده بود. "

مالدینی 41 ساله از سال 1984 الی تابستان سال جاری در خدمت میلان بود. وی که 126 بار برای تیم کشورش بازی کرد و 7 گل نیز به ثمر رساند، به عنوان یک عضو همیشگی و با تعصب 647 بازی برای میلانی‌ها انجام داد و 29 گل نیز به ثمر رساند. وی در ابتدای تابستان سال جاری در سن 41 سالگی کفش‌هایش را برای همیشه آویخت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد