مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

سانتاکروز: از چند تیم داخلی و خارجی پیشنهاد دارم

مهاجم پاراگوئه‌ای منچسترسیتی از دریافت چند پیشنهاد لیگ برتری و خارج از آن خبر داد.


به نقل از اکسپرس "روکه سانتاکروز " اظهار داشت: در مدت چند هفته اخیر با پیشنهاداتی از تیم‌های انگلیسی و خارجی مواجه شده‌ام.

وی که از تابستان سال جاری، در اختیار تیم دوم شهر منچستر قرار گرفت‌، افزود: یکی از این پیشنهادات، مربوط به اسپانول اسپانیا بود که پاسخ رد دادم.
این گلزن بلندقامت 28 ساله که پیش‌تر بازی در تیم‌های المپیاآسانسیون پاراگوئه، بایرن‌مونیخ آلمان، بلکبرن انگلیس را تجربه کرده، ‌در فصل جاری برای من‌سیتی‌ 8 بازی کرده و 2گل نیز زده است.

سانتاکروز تصریح کرد: با من‌سیتی قرارداد دارم و نسبت به آن متعهد هستم. پس از طریق مدیر برنامه‌ام پاسخ منفی به آنان دادم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد