مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

تیم ملی فوتبال ایران به جام ملت‌های آسیا صعود کرد

image 


تیم ملی فوتبال ایران با برتری 3 بر یک مقابل سنگاپور به جام ملت‌های 2011 آسیا صعود کرد.

  دیدار تیم‌های ایران و سنگاپور در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه ملی واقع در منطقه بیشان آغاز شد. این دیدار با برتری 3 بر یک به سود ایران به پایان رسید.
 تیم ملی ایران روی حرکت انفرادی معدنچی و خطای بازیکن حریف در محوطه جریمه صاحب ضربه پنالتی شد. هادی عقیلی در دقیقه 11 ضربه پنالتی را تبدیل به اولین گل ایران کرد.
 معدنچی در دقیقه 13 بازی روی پاس اشتباه مدافع سنگاپور پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ دقیق دومین گل ایران را به ثمر رساند.
 غلامرضا رضایی در دقیقه 63 روی یک حرکت تیمی زیبا و پاس پشت پا خلعتبری سومین گل ایران را وارد دروازه حریف کرد.
 تک گل سنگاپور نیز در دقیقه 32 توسط عالم شاه و روی ارسال ضربه کرنر از جناح راست ایران و تعلل مدافعان میانی تیم ملی به ثمر رسید.
 قضاوت این دیدار به عهده باوجی سان از چین بود. وی در این دیدار به مصطفی فهرودین و عالم شاه از سنگاپور و آندرانیک تیموریان از ایران کارت زرد نشان داد.
 تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی 10 امتیازی شد و در صدر جدول گروه پنجم مقدماتی قرار گرفت و به جام ملت‌های 2011 آسیا راه یافت.. سنگاپور هم 6 امتیازی باقی ماند.

 ترکیب تیم ملی ایران:
سید مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، مهرزاد معدنچی، خسرو حیدری، میلاد زنیدپور (56 - غلامرضا رضایی)، میلاد میداودی (70- کریم انصاری فرد)و محمدرضا خلعتبری (92 - حسین کعبی)
سرمربی: افشین قطبی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد