مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

حقیقی: درگیری‌ام با آرفی طبیعی بود

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تمرین امروز درگیری لفظی بین من و آرفی پیش آمد که چیز مهمی نبود و طبیعی است.


علیرضا حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص درگیری با اشپیتیم آرفی اظهار داشت: در تمرین امروز با آرفی درگیری لفظی پیدا کردم که معتقدم در فشار تمرین این موضوع یک امر طبیعی است. آرفی قصد داشت توپ را وارد دروازه کند که من با توجه به پستم باید از ورود توپ به دروازه جلوگیری می‌کردم و این موضوع باعث شد با هم برخورد شدیدی داشته‌ باشیم و درگیری لفظی پیدا کنیم.

وی در خصوص بازی برابر ذوب‌آهن گفت: بازی سختی در پیش‌داریم، اما با اعتماد به نفسی که بازیکنان دارند فکر می‌کنم بتوانیم 3 امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم. مهم نیست چه کسی در دروازه قرار بگیرد مهم این است که دروازه پرسپولیس بسته بماند.
حقیقی راجع‌به برکناری عابدزاده عنوان کرد: هرگز وی را فراموش نخواهم کرد چون عابدزاده زحمات زیادی برای من کشیده است؛ تلاش می‌کنم از تجربیات یحیوی استفاده کنم و بتوانم در عملکرد خوبی که به نمایش می‌گذارم نظر مثبت دایی را جلب کنم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 15شنبه 19 دی‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد