مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

بدهی مالیاتی برای مارادونا دردسرساز شد

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین به خاطر عدم پرداخت به موقع مالیات خود در زمان اقامت در ایتالیا با مشکل بسیار جدی مالی مواجه شده است.


به نقل از روزنامه لیبراسیون فرانسه، دیه گو آرماندو مارادونا 36 میلیون یورو به سازمان مالیات ایتالیا بدهکار است و این در حالی است که رقم اولیه بسیار ناچیز بوده و به مرور زمان با احتساب تصاعدی جریمه دیرکرد به چنین مرزی رسیده است.

مارادونا به کمک‌های مردمی، وام فدراسیون فوتبال آرژانتین و کمک مالی یک صندوق حمایتی بخش خصوصی در این کشور 22 میلیون یورو از 36 میلیون یورو را به زودی پرداخت می‌کند اما هر ماه که از عدم پرداخت کامل این رقم می‌گذرد مبلغ 4 هزار یورو به رقم قبلی افزوده می‌شود.
قوانین مالیاتی در ایتالیا مشابه بسیاری از کشورهای اروپایی بسیار سخت و جدی است و این احتمال وجود دارد که مارادونا با توجه به سرسختی دادگاه‌های ورزشی و همکاری فیفا و یوفا با چنین مراکزی دچار محرومیتی طولانی بشود.
نویسنده روزنامه لیبراسیون فرانسه با انتقاد از رفتار تند ایتالیا در قبال مرد دوست داشتنی آرژانتین تیتر " درآمد مالیاتی از نوع مارادونایی " را برای مقاله خود برگزیده است.
دیه‌گو آرماندو مارادونا از سال 1984 تا سال 1991 در ناپل ایتالیا زندگی کرد و پس از آن هرگز وارد خاک ایتالیا نشد مگر آنکه توسط پلیس این کشور بازداشت شده باشد.

تا به امروز مارادونا 4 بار توسط پلیس ایتالیا دستگیر و پس از ارائه تعهد در مورد پرداخت به موقع مالیت آزاد شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد