مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

گواردیولا: مردم نگران رفتن من نباشند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به هواداران اطمینان داد تا تحت هیچ شرایطی تیمش را ترک نکند.

  جوزپه گواردیولا اظهار داشت: مردم نگران رفتن من نباشند و بدانند که تا آخرین لحظه ای که مرا بخواهند، در خدمت این تیم خواهم بود.
 وی افزود: شایعه ترک بارسا توسط من از سوی کسانی مطرح شده که می‌توانند مربی دیگری را بیاورند و پول خوبی هم به دست بیاورند؛ اما خوان لاپورتا مدیر بزرگی است و فریب این جوسازی های رسانه‌ای را نمی خورد.

 گواردیولا ماجرای مذاکره خود با مدیران آمریکایی منچستر یونایتد را تکذیب نکرد و گفت: با من تماس گرفته شد و باید به این درخواست احترام می‌گذاشتم. درست نبود که حتی پاسخ تلفنی آنها را هم ندهم. در هر حال، از آنها خواستم با همتای خود صحبت کنند و بدانند که اولویت اصلی من بارسلونا است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد