مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

تیوی‌دن: هیدینک به 10 میلیون یورو نه ‌گفت

براساس اعلام یک نشریه روسی، گاس هیدینک با وجود دریافت پیشنهاد کلان 10 میلیون یورویی، پاسخ منفی داد.


روزنامه "تیوی‌ دن " در گزارشی که روز شنبه (امروز) منتشر کرد، نوشت: مربی هلندی تیم ملی روسیه در صورتی که شرایط همکاری با باشگاه یوونتوس را قبول می‌کرد، از دستمزد بیشتری نسبت به حالا که هدایت روس‌ها را برعهده دارد، برخوردار می‌شد.

این روزنامه افزود: رقمی که راه‌‌راه پوشان بیانکونری برای هیدینک در نظر گرفتند،‌ بالغ بر 10 میلیون یورو در سال بود؛ با این سطح دستمزد، وی سالیانه صاحب حقوق بیشتری می شد و افزون‌تر از حالا، پول در می‌آورد؛ اما این مربی به خاطر یکسری تعهدات اخلاقی و تعصب کاری، راضی به قبول همکاری نشد.
این نشریه ادامه داد:‌ اخباری که کسب کردیم، حکایت از تماس روبرتو بتگا، مدیر ورزشی یووه با هیدینک دارد. وی برخلاف آنچه وانمود کرده و در مصاحبه با روزنامه‌های کشورش بیان کرده، حتی ملاقاتی پنهان با این مربی 63 ساله داشته است.
مربی هلندی در فصل گذشته هدایت تیم چلسی انگلیس را در کنار مربیگری روسیه در اختیار داشت. وی در پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 موفق نشد تیمش را به این پیکارها ببرد. با وجود این ناکامی چند تیم اروپایی از جمله یوونتوس که از وضعیت کاری چیرو فرارا، مسئول فنی خویش رضایت ندارند،‌ به فکر استخدام وی افتادند.

این مربی از سال 2006 سرمربی تیم مذکور است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد