مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

هواداران یوونتوس خواهان حضور گاس هیدینک شدند

هواداران تیم یوونتوس ایتالیا خواهان عزل سرمربی کنونی و استخدام مسئول فنی تیم ملی روسیه شدند.


سایت «وچیاسیگنورا» طی یک هفته گذشته اقدام به نظرخواهی در مورد سرمربیگری یوونتوس کرد که در این میان 95 در‌صد رای‌دهندگان خواهان جذب و استخدام گاس هیدینک به جای چیرو فرارا شدند.

هیدینک که دو هفته قبل بحث حضور احتمالی‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی ترکیه مطرح شد، در ماه‌های اخیر مربی مورد علاقه تیم‌های بسیاری در اروپا بوده است.
این مربی هلندی 63 ساله تا تابستان سال 2010 با فدراسیون فوتبال روسیه قرارداد همکاری دارد.
این نظرخواهی پس از افزایش انتقادات و نارضایتی‌ها علیه مربی یووه انجام گرفت. با این حال در مقابل این نظرات، مربی بیانکونری‌ها که امسال مسئولیت تیم را پذیرفته اعلام کرد از مقامش استعفا نخواهد داد.
فرارا گفت: هرگز به استعفا فکر نمی‏کنم. یک فرد باهوش و قوی باید در سختی‏ها واکنش نشان دهد. چه خوب چه بد، برای بازگشت به اوج باید به جلو حرکت کرده و انتقادات را تحمل کنیم.
وی افزود: من مربی جوانی هستم که نیاز به پیشرفت دارم؛ اما می‏دانم وقت زیادی ندارم و باید خیلی سریع این کار را انجام دهم.
نظرات 1 + ارسال نظر
ارش جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://sinax2.persianblog.ir

واقعا وب بسیار جالب او جذابی داری حتما به من هم سری بزنید !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد