مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

عابدزاده: رضازاده در کنار گذاشتن من از پرسپولیس نقش داشت

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس پس از کنار گذاشته شدن از این تیم گفت: در پرسپولیس افراد دیگر نیز تصمیم می‌گیرند به طوری که رضازاده در کنار گذاشتن من نقش داشت.


احمدرضا عابدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: شب گذشته به من اعلام کردند همراه پرسپولیس نباید به امارات بروم؛ چون برخی‌ها تصمیم گرفتند که من نباشم.

وی افزود: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که می‌توانم از آن یک کتاب بنویسم. این نتیجه زحمات خالصانه من بود که فقط بعد از یک روز که دایی سرمربی می‌شود من باید بروم.
عابدزاده ادامه داد: به من بی احترامی شد و حداقل اجازه ندادند مدتی بگذرد و بعد من را کنار بگذارند. این نشانه حرمت‌شکنی تمام عیار در باشگاه پرسپولیس است.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس خاطرنشان کرد: شب گذشته در دیداری به من اعلام شد که دیگر نباید باشم اما من می‌دانم حسین رضازاده نیز در این کار تاثیرگذار بود. حالا بماند که چطور و چگونه؛ من این مورد را گفتم که همه بدانند در پرسپولیس افراد دیگر نیز تصمیم می‌گیرند.

عابدزاده در ادامه به فارس گفت: فردا در جلسه‌ای با حبیب کاشانی شرکت خواهم کرد و باید در نامه‌ای دلایل کنار گذاشتنم را اعلام کنند. اگر این اتفاق نیفتد من هم خیلی چیزها را می‌گویم. اگر آقایانی مثل دایی برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت کشیده‌اند من چندین برابر آنها بدنم را در خدمت تیم پرسپولیس و تیم ملی از دست داده‌ام. در فصل جاری نیز در پرسپولیس هیچ‌کس از من ناراضی نبود مخصوصا بازیکنان و دروازه‌بانان چون همیشه مثل یک عاشق دلسوز بودم و در یک بازی پرسپولیس با چهره‌ای خندان و حتی لبخندی ساده بر روی نیمکت ننشستم.

عابدزاده یادآور شد:‌ آقایان با این کارها من را نمی‌توانند از پرسپولیس دور کنند چون همیشه رنگ قرمز و هوادارانش در قلب من جا دارد. خواهیم دید با این تیم به چه مقامی خواهند رسید و چکار خواهند کرد. آن وقت می‌توان در مورد من بهتر قضاوت کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد