مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

آدریانو:‌ در برزیل می‌مانم

مهاجم صاحب نام فوتبال برزیل گفت: با وجود انتشار شایعات بسیار در کشورم به کار ادامه خواهم داد.


به نقل از روزنامه اوگلبو "آدریانو " اظهار داشت: با مقامات فلامینگو مذاکراتی جهت ادامه همکاری داشتم که خوشبختانه موثر و مثبت بودند. بر این اساس تصمیمی برای ترک برزیل و فلامینگو ندارم.

وی ادامه داد: ‌عشق و علاقه به مردم و پیراهن تیمی که دوستش دارم را با پول نمی‌توان خرید. من در اینجا کاملا محبوب و مورد احترام مردم و هواداران هستم و دوست ندارم خودم را از این موهبت دور کنم.
این اظهارات آدریانو در شرایطی عنوان شد که مدیر برنامه‌های او چند روز قبل به درخواست باشگاه بایرن مونیخ آلمان گفت وگوهای برای انتقال احتمالی این بازیکن انجام داد.
گلزن 27 ساله سابق اینترمیلان ایتالیا که سابقه حضور در 50 بازی برای تیم کشورش را دارد، هفته قبل از سوی تیم انگلیسی وستهام نیز پیشنهاد بازی دریافت کرد که بدین ترتیب می توان گفت وی به این پیشنهاد نیز پاسخ منفی خواهد داد.

وی در کنار کسب عنوان قهرمانی لیگ کشورش ، در کنار دیگو تاردلی از آتلتیکو مینیه‌رو با 19 گل زده عنوان مشترک آقای گل برزیل را بتازگی کسب کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد