مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

پیروزی پرگل استقلال مقابل الوصل

تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری دوستانه مقابل الوصل امارات با نتیجه 5 بر 1 به پیروزی رسید.


تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه اختصاصی الوصل که به منظور خداحافظی راشد اسماعیل کاپیتان این تیم برگزار شد، با نتیجه پر گل 5 بر 1 حریفش را شکست داد.

استقلال در نیمه اول با دو گل دقیقه 7 فرهاد مجیدی و 38 سیدصالحی با برتری 2 بر 1 به رختکن رفت.
با آغاز نیمه دوم استقلالی‌ها بیشتر کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته و بارها خطراتی را روی دروازه زردپوشان الوصل که در رده پنجم جدول لیگ برتر امارات بسر می‌برند ایجاد کردند که با بی‌دقتی مهاجمان این فرصت‌ها یکی پس از دیگری به هدر رفت.
در ادامه مسابقه و در دقیقه 58 سید صالحی روی پاس آرش برهانی با دروازه بان الوصل تک به تک شد که این موقعیت ایده‌آل را به راحتی از دست داد؛ اما با کرنری که جان واریو بر روی دروازه فرستاد استقلال در دقیقه 59 توسط حنیف عمران‌زاده با ضربه سر گل سوم را نیز به ثمر رساند.
در ادامه بازی استقلالی‌ها فشار حملات را بیشتر کرده و در دقیقه 62 فرهاد مجیدی با خطای دروازه‌بان الوصل در محوطه 18 قدم این تیم متوقف شده و داور بازی به نشانه پنالتی این موقعیت را خطا اعلام کرد تا خود مجیدی در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی گل چهارم آبی‌پوشان را به ثمر برساند.
صمد مرفاوی در دقایق پایانی سعی کرد به بازیکنان جوانتر استقلال در این بازی میدان بدهد که یکی از آنها یعنی مجتبی محبوب مجاز در دقیقه 87 با پاس مهدی امیرآبادی با دروازه‌بان الوصل تک به تک شده و گل پنجم استقلال را به ثمر برساند.
در نهایت استقلال در این دیدار دوستانه با نتیجه 5 بر 1 به برتری دست پیدا کرد.
داور بازی در دقایق پایانی به فاریو جان واریو از استقلال کارت زرد نشان داد.
ترکیب استقلال:
محمد محمدی (87 - ایمان صادقی)،‌ حنیف عمران‌زاده، هادی شکوری، پژمان منتظری (89- احسان پیرهادی)، مهدی امیرآبادی، امیرحسین صادقی، فابیو جان واریو (83- مهرشاد مؤمنی)، یعقوب کریمی، آرش برهانی (74- مجتبی محبوب مجاز)، فرهاد مجیدی (64 امید روانخواه) و سید مهدی سید صالحی(74- رینالدو)

سرمربی: صمد مرفاوی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد