مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

زیکو و روماریو آشتی کردند

پس از 11 سال درگیری و مناقشه، دو اسطوره فوتبال برزیل به اختلافات دیرینه پایان داده و با یکدیگر آشتی کردند.


به نقل از فیفا "زیکو " و "روماریو " در این مدت بارها علیه یکدیگر موضع گرفته و حمله کردند. حتی درگیری این دو به شکایت و دادگاه نیز منجر شد؛ اما این دو ستاره در دیداری موسوم به "بازی ستارگان گذشته " مقابل 73 هزار تماشاگر در ورزشگاه ماراکانا ریودوژانیرو به این اختلافات پایان داده و آشتی کردند.

این دو چهره از سال 1998 باهم دچار اختلاف شدند. در آن هنگام و پیش از برگزاری مسابقات جام جهانی‌، روماریو به علت مصدومیت و ناتوانی جسمانی از کادر بازیکنان تیم کشورش کنار گذاشته شد. وی در اظهارنظر خود زیکو که سمت مدیر ورزشی تیم ملی را برعهده داشت را‌ بدین خاطر مقصر دانست.
روماریو سپس برای مقابله و انتقام، اجازه داد تصاویر کاریکاتور زیکو در دستشویی‌ رستورانش نصب شود. حرکتی که باعث خشم و نفرت سرمربی 56 ساله کنونی تیم المپیایکوس یونان شد. به همین دلیل از طریق دادگاه علیه روماریو شکایت کرد و تا قبل از بازی روز گذشته به خاطر آن درگیر بود.
روماریو در این باره پس از بازی ستارگان عنوان کرد: حضور در کنار یکدیگر و انجام چنین بازی به معنای آن است که گذشته‌ها را فراموش کرده‌ایم و به آینده فکر می‌کنیم.

این چهره 43 ساله افزود: این بازی بهانه‌ای شد تا اختلافات برطرف شده و جای خود را به دوستی بدهد. بدین خاطر حتی شاید روزی فرا برسد که من و زیکو همکاری مشترکی داشته باشیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد