مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

آغاز رقابتهای چهارجانبه قطر/ تیم ملی کره شمالی بر مالی پیروز شد

image


در نخستین روز از رقابتهای فوتبال چهارجانبه قطر که تیم ملی ایران نیز در آن حضور دارد، عصر یکشنبه تیم ملی کره شمالی یکی از چهار نماینده آسیا در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برابر تیم ملی مالی به برتری دست یافت.

  نیمه نخست این دیدار که در ورزشگاه بن حمد شهر دوحه ،پایتخت قطر ، برگزار شد، با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه 54 تیم کره شمالی به تک گل پیروزی بخش خود دست یافت و با همین یک گل حریف خود را با شکست مواجه کرد.
 در این رقابتها تیم های ملی قطر و ایران نیز حضور دارند که ساعت 18 روز دوشنبه به وقت ایران در همین ورزشگاه برابر هم قرار می گیرند.
ایران و قطر تاکنون 13 بار باهم روبرو شده‌اند که در این دیدارها ایران 10 پیروزی به دست آورده و تنها 2 بار متحمل شکست شده است. تقابل تیم‌های ایران و قطر یکبار هم با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است. در 13 دیدار گذشته تیم ملی ایران 25 بار دروازه تیم ملی قطر را گشوده و تنها 9 گل دریافت کرده است.
 بهترین پیروزی ملی پوشان فوتبال ایران مقابل قطر در مسابقات غرب آسیا در سال گذشته بود که موفق شدند شکست 6 بریک را به این تیم تحمیل کنند. از سوی دیگر تیم قطر بهترین پیروزی خود مقابل تیم ایران را در مرحله مقدماتی جام جهانی 1998 به دست آورده است. این تیم در آن بازی موفق شد شکست 2 برصفر را به شاگردان محمد مایلی کهن تحمیل کند. آخرین دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر سال گذشته برگزار شد که طی آن تیم ملی فوتبال کشورمان با یک گل بر این تیم فائق آمد.
علی دایی با به ثمر رساندن چهار گل بهترین گلزن ایران در 13 دیدار گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر بوده است.
 تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر تاکنون 9 بار در دوحه به مصاف هم رفته‌اند که طی آن 6 پیروزی برای ایران و 2 پیروزی برای قطر به دست آمده است. یکبار هم دیدار دو تیم در سال 1386 که در دوحه برگزار شد با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
 تیم ملی ایران تاکنون 20 بار در دوحه قطر به میدان رفته است و اگرچه فوتبال دوستان ایرانی از دیدارهای تیم ملی در این کشور خاطرات خوبی ندارند، اما تعداد بردهای ایران در این شهر بیشتر از باخت‌هایش بوده است.
دوحه پس از کویت و بانکوک، سومین شهری است که تیم ملی ایران بیشترین بازی را در آن شهر برگزار کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران همچنین روز چهارشنبه برابر مالی و شنبه آینده با کره شمالی دیدار می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد