مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

فرگوسن، گواردیولا را به عنوان جانشینش می‌خواهد

image 


سرمربی با تجربه منچستر یونایتد خواهان آن است تا مربی جوان بارسلونا جانشین او در اولدترافورد شود.

  پس از ابراز تمایل ونگر برای حضور پپ در رختکن امیریتس، پس از جدایی این مربی فرانسوی از آرسنال، اکنون نوبت به سرالکس فرگوسن رسیده تا از آرزوهایش سخن بگوید. گواردیولای 38 ساله اولین مربی تاریخ فوتبال دنیاست که توانسته شش عنوان قهرمانی در یک فصل را برای تیمش به ارمغان بیاورد و به علاوه جوان ترین مربی‌ای است که توانسته لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

 درپایان این فصل قرارداد گواردیولا با بارسا به پایان خواهد رسید و این مربی جوان هنوز قراردادش را با بارسا تمدید نکرده است. پس از قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی، سوپرکاپ اسپانیا، سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه های جهان، گواردیولا نظر مثبت سران باشگاه های جهان را به خود جلب کرده است.

 به نظر می رسد که گواردیولا نیز از حضور بر روی نیمکت مربی گری تیمهای لیگ برتری لذت خواهد برد، چرا که در صحبت‌هایی آزادی مربیان حاضر در انگلیس در امور تیمشان را تحسین کرده. قابل توجه است که فعالیتهای گواردیولا با حضور تکسیکی بگیرستاین در سمت مسئول تکنیکی تیم محدود است.
‌ روزنامه دیلی میل در گزارشی اعلام کرده که گواردیولا ممکن است در اوایل ماه آوریل تیم کاتالان را ترک کند و به عنوان جانشین آتی فرگوسن در رختکن اولدترافورد مشغول به کار شود و چندماهی در کنار مربی کهنه کار، به تجربه اندوزی بپردازد تا در آغاز فصل جدید جای فرگی را پر کند.

 در این میان خوان لاپورتا، رئیس بارسا تمایل زیادی دارد تا مربی تیمش قراردادش با بارسا را تمدید کند، هر چند که این ماجرا به انتخابات آینده باشگاه کاتالان بستگی زیادی دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد