مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

آبولا: خواهش می‌کنیم سال آینده رونالدو انتخاب شود

روزنامه پرتیراژ کشور پرتغال علت انتخاب دوباره لیونل مسی را مافیای مجله فرانسوی وابسته به یوفا و بی‌کفایتی فیفا توصیف کرد.


روزنامه آبولا چاپ پورتو پرتغال با انتشار چندین مقاله و تحلیل جداگانه انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال جهان را اتفاقی دیگر در جهت اثبات بی کفایتی فیفا دانست.

در یکی از این گزارش‌ها آمده است: مشخص است که لیونل مسی بازیکن بزرگی است و هر 10 بازیکنی که به مرحله آخر می‌رسند بازیکنان بزرگی هستند، اما چرا مجله فرانس فوتبال باید تکلیف بازیکن برتر جهان را چند ماه قبل روشن کند. آیا سایر مجلات و روزنامه‌های حرفه‌ای جهان حق ندارند چنین مراسمی را هر سال برگزار کرده و از فیفا توقع پیروی در این انتخابات را داشته باشند؟

در ادامه این گزارش آمده است: بازیکن سال جهان در تمام سال محکوم به درخشش است و از مقامات و کارشناسان فیفا می پرسیم کریستیانو رونالدو به غیر از یک ماه خانه نشینی در کدام بازی ندرخشید و گل زیبا و منحصر به فرد نزد؟ سیستم رای گیری فیفا به شدت زیر سئوال رفته و مقامات فیفا نیز بر این نکته صحه می گذارند که نوع رای گیری از مربیان و بازیکنان برتر جهان تاثیر زیادی در رای کارشناسان اصلی و البته گمنام فیفا نمی‌گذارد. از نایک و آدیداس خواهش می‌کنیم سال آینده رونالدو انتخاب شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد