مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

لاپورتا: آخر فصل برای همیشه می‌روم

مدیرعامل باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از خداحافظی خود در پایان این فصل از رقابت‌های لالیگا خبر داد.


به نقل از مارکا، خوان لاپورتا در سخنانی که هیچ هماهنگی برای آن نشده بود و تعجب و شگفتی حاضران را در پی داشت، گفت: وقتی مردم شهر علیه من شعار می‌دادند و معتقد بودند من خانه آنها را نابود کرده‌ام تصمیم گرفتم برای همیشه از بارسلونا بروم و حتی منزل مسکونی خود را عوض کرده و در یک کشور دیگر زندگی کنم اما از من خواسته شد پروژه قهرمانی‌های پیاپی را به سرانجام برسانم.

وی افزود: اکنون به انتهای این پروژ رسیده‌ام و اهداف بزرگ و بلند من در جهان فوتبال خلاصه نمی‌شود که اینگونه خودم را به باشگاه بارسلونا محدود کنم. بنابراین در پایان این فصل برای همیشه از بارسلونا خداحافظی خواهم کرد.
ایراد این سخنان در حالی صورت می‌گیرد که خوان لاپورتا به شدت در حال تلاش برای پیروزی در انتخابات شهرداری بارسلونا است تا بتواند از آن طریق وارد جهان سیاست شود.

این مدیر جوان بارها از جدایی کاتالونیا از خاک اسپانیا سخن گفته و متهم به خروج بخش اعظمی از ثروت باشگاه بارسلونا به حساب‌های بانکی در مناطق اشغالی فلسطین است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد