مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

قطر پیشنهاد ایران برای تغییر بازی در روز عاشورا را پذیرفت

فدراسیون فوتبال درباره تورنمنت قطر و عدم برگزاری بازی در روز عاشورا اطلاعیه‌ای صادر کرد.


فدراسیون فوتبال اطلاعیه زیر را در خصوص تورنمنت قطر صادر کرد:


" این تورنمنت بنا بر درخواست سرمربی تیم ملی در راستای آماده سازی هر چه بهتر در روزهای 27 ، 30 دسامبر 2009 و 2 ژانوبه 2010 برابر با ششم ، نهم و دوازدهم دی 88 در قطر برنامه ریزی شده و در این راستا بر اساس نظر قطعی و مکتوب سرمربی تیم ملی و تایید کمیته تیم های ملی، قرارداد قطر نهایی شده است.
لازم به ذکر است مبانی این برنامه ریزی با توجه به محدودیت زمانی هفته بیست و یکم لیگ، برگزاری سه بازی با توالی سه روز استراحت در بین هر یک و بازی 6 ژانویه یا 16 دی ماه با سنگاپور تدوین شده است، تا حداکثر 4 روز قبل از این بازی ، تورنمنت قطر به اتمام رسیده باشد. از طرف دیگر برگزاری زودتر این بازیه ا نیز به دلیل تلاقی با سایر رویدادها و مسابقات فصلی امکان پذیر نبوده و اساساً تصمیم گیری در خصوص این زمان بندی در حوزه اختیارات فدراسیون قطر است.

اما با این وجود و با توجه به اینکه دیدار اول تیم ملی کشورمان مقابل کره شمالی در عصر روز عاشورا بوده درخواستی به فدراسیون قطر مبنی بر تغییر یک روزه این بازی به روز دوشنبه هفتم دی ماه ارائه شد تا در صورت موافقت این فدراسیون دیدار اول تیم ملی کشورمان در روز دوم تورنمنت انجام شود که بر این اساس مورد موافقت فدراسیون قطر برای تغییر کلیه بازی های روز اول قرار گرفت و برنامه آن رسمآ از سوی فدراسیون قطر اعلام خواهد شد. "


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد