مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

نوری: به احتمال 99 درصد استقلالی می‌شوم

هافبک تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: به احتمال 99 درصد به عضویت استقلال درخواهم آمد.


میلاد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در استقلال تهران تصریح کرد: باشگاه استقلال با توجه به حضور در رقابت‌های آسیایی و مصدومیت هافبک‌هایش خواهان جذب من است. با مرفاوی و واعظ آشتیانی صحبت کرده‌ام و آنها من را می‌خواهند.

وی در مورد باشگاه ابومسلم گفت: با هادی مباشری به مشهد آمده‌ام تا رضایت‌نامه‌ام را از این باشگاه بگیرم. به احتمال 99 درصد استقلالی خواهم شد و فقط منتظر جلسه با عباسی؛ قائم مقام باشگاه ابومسلم هستم.

هافبک ابومسلم ادامه داد: من در گذشته هم عضو تیم استقلال بودم و این تیم سابقم محسوب می‌شود.امیدوارم بتوانم برای این تیم مفید باشم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد