مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

ته‌وز: قهرمان جهان شویم‌، از فوتبال خداحافظی می‌کنم

بازیکن آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: در صورت قهرمانی در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از فوتبال کناره‌ خواهم گرفت.


به نقل از سان، "کارلوس ته‌وز " اظهار داشت: اگر چه تا سال 2014 با من‌سیتی قرارداد دارم؛ اما امکان دارد این قرارداد تا تابستان سال‌ آینده به اتمام برسد زیرا اگر در جام جهانی با تیم کشورم قهرمان شوم،‌ دیگر نیازی نمی‌بینم به فوتبال ادامه دهم.

این بازیکن 25 ساله که در تابستان سال جاری در ازای 47 میلیون پوند و به صورتی جنجالی از منچستریونایتد به منچسترسیتی ملحق شد، افزود: در این صورت به اوج افتخار، یعنی قهرمانی می رسم و به باارزش‌ترین عنوان ممکن خواهم رسید. پس دیگر نیازی نیست بمانم و بازهم بازی کنم.
ته‌وز که تاکنون 51 بازی در تیم کشورش انجام داده و عضو تیم های بوکاجونیورز آرژانتین، کورینتیانس برزیل و وستهام انگلیس نیز بوده است، عنوان کرد: با کسب احتمالی عنوان قهرمانی جهان، افتخار و عنوان به قدر کافی خواهم داشت. تحت این شرایط لبریز از افتخار خواهم بود و بعد، دیگر انگیزه ای برای ادامه کار وجود نخواهد داشت.

تیم آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2010 که پس از رقابت‌های باشگاهی فصل جاری در اواخر بهار سال آینده شروع خواهد شد، با نیجریه، کره جنوبی و یونان در گروه دوم همگروه است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد