مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

چند خبراز حواشی فوتبال

فوتبال همواره خبر ساز ترین رشته در میان سایر رشته های ورزشی است ، در همین باره امروز خبرهایی از حواشی فوتبال ایران به اطلاع می رسد .

خبرهایی از حواشی فوتبال ایران به نقل از واحد مرکزی خبر به اطلاع می رسد :

* کاشانی جانشین آشتیانی می شود.

پس از مدتها رایزنی در خصوص هیأت مدیره جدید باشگاه پیروزی ، قرار است عصر فردا جمعه اعضای جدید مدیریت این باشگاه معرفی شوند.
گفته می شود به دلیل برطرف نشدن مشکل حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پیروزی برای نشستن دوباره بر صندلی مدیرعاملی، قرار است مجید فرخزادی به عنوان مدیرعامل معرفی شود. همچنین با توجه به استعفای واعظ آشتیانی از قائم مقامی سازمان تربیت بدنی، گویا سعیدلو می خواهد حبیب کاشانی را به جای وی منصوب کند .
*مظلومی پیشنهاد ابومسلم را رد کرد.
سرمربی سابق تیم فوتبال مس کرمان می گوید : از باشگاه ابومسلم پیشنهاد داشتم، اما آن را رد کردم. پرویز مظلومی با بیان اینکه در ابومسلم مربیگری کرده و این تیم را تیم خودش می داند یادآور شد: مردم مشهد به من محبت دارند، اما به دلیل اینکه خسته بودم نمی توانستم به ابومسلم بروم. امیدوارم این تیم در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کند.
مشکل فرهاد کاظمی و تأکید سازمان لیگ مبنی بر صادر نشدن کارت مربیگری وی موجب
بروز شایعاتی مبنی بر مذاکره مسؤولان باشگاه ابومسلم برای انتخاب مربی جدید شده است.
کاظمی طبق منشور اخلاقی حق مربیگری در لیگ برتر را ندارد.
*زمان در کمیته انضباطی ؛
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد و بر این اساس ، مهدی زمان مدیرعامل باشگاه ابومسلم خراسان برای رسیدگی به موارد مختلف و ادای توضیحات باید پس فردا شنبه در کمیته انضباطی حضور یابد.
*احتمال جدایی مولر و کرافت از استقلال ؛
 اریش روته مولر مربی استقلال در تمرینات این تیم شرکت نکرد.
 مسؤولان استقلال غیبت این مربی را مرخصی به علت بیماری عنوان کردند، در حالی که طبق شنیده ها روته مولر در آلمان بسر می برد.
همچنین راینر کرافت مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال تهران نیز هوای رفتن از ایران کرده و دلیل جدایی خود را مشکلات خانوادگی عنوان کرده است.
صمد مرفاوی سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران در تمرین یکشنبه گذشته این تیم در جلسه ای که با بازیکنان خود در رختکن داشت این مربیان را به رختکن راه نداده بود.
 *مالک باشگاه استیل آذین در خصوص تغییرات در کادر فنی تیم استیل آذین گفت:

هیچ تغییری در کادر فنی صورت نخواهیم داد. کادر فنی تاکنون عملکرد خوبی داشته است، اما اگر نیاز ببینیم یک دستیار برای استیلی جذب خواهیم کرد تا با تعامل کنار وی مشغول به فعالیت باشد. حسین هدایتی افزود: هدف ما رسیدن به مسابقات آسیایی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
 *مهاجم عراقی سپاهان : کاری می کنم آسیا مرا بیشتر بشناسد .

عماد رضا گفت: قصد دارم امسال خودم را با سپاهان به آسیا نشان دهم تا تمام این قاره عماد رضا را بیشتر از گذشته بشناسند. این بازیکن سپاهان در باره میزان آمادگی اش هم گفت: هنگامی که مصدوم شدم، هیچ گاه تصور نمی کردم به این زودی به میادین باز گردم، اما این امر با کمک کادر پزشکی و کادر بدنسازی باشگاه محقق شد و خوشبختانه با زدن گل برابر استقلال توانستم جواب زحمات آنان را بدهم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد