مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

مستطیل سبز و توپ گرد

پیش بینی نتایج لیگ برتر ایران و لیگ های معتبر اروپا

بازگشت روانخواه و حضور مهاجم بورکینافاسویی

تمرین تیم فوتبال استقلال بعدازظهر امروز در ورزشگاه دستگردی برگزار شد.


استقلال که خود را برای دیدار هفته نوزدهم مقابل مقاومت سپاسی شیراز آماده می‌کند از ساعت 15 امروز در ورزشگاه دستگردی تمرینات خود را پیگیری کرد.

* حدود 20 نفر از هواداران از تمرین امروز این تیم دیدن کردند.
* امیدرضا رونخواه هافبک مصدوم تیم استقلال پس از هفته‌ها غیبت از امروز تمریناتش را از سر گرفت. البته این بازیکن جدا از سایرین به دویدن دور زمین اکتفا کرد.
* در تمرین استقلال یک بازیکن سیاه چرده از کشور بورکینافاسو حضور داشت. این بازیکن 20 ساله سابقه عضویت در تیم‌های الجزیره امارات و الجیش سوریه را دارد. نام این بازیکن یوسف هما است و قرار است کادر فنی استقلال پس از تست از بازیکن نظر خود را در خصوص جذب وی اعلام کند.
* قبل از آغاز تمرین امروز صمد مرفاوی به یکی از عکاسان حاضر کنایه زد و از او خواست نزدیک چمن ورزشگاه آزادی نشود.
* حسین کاظمی یکی از سه بازیکن استقلال که در اختیار کمیته انضباطی این باشگاه قرار دارد عصر امروز برای دقایقی در ورزشگاه دستگردی حضور پیدا کرد و پس از صحبت با دکتر نوروزی محل تمرین را ترک کرد.
* فرید عابدی مهاجم راه آهن عصر امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کرد. عابدی برای پر کردن پرسش نامه جهت پایان نامه تحصیلی‌اش به محل تمرین استقلال آمد و از صمد مرفاوی خواست به او کمک کند.
* امیر حسین صادقی و امید رضا رونخواه در دقایقی از تمرین به دویدن دور زمین پرداختند.
*روته مولر حضور نداشت.
* پژمان منتظری قبل از آغاز تمرین امروز در سالن وزنه به همراه مهدی امیر آبادی کارهای بدنسازی انجام داد.
* در حالی که 40 دقیقه از تمرین گذشته بود امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل باشگاه در ورزشگاه دستگردی حاضر شد و به تماشای تمرین تیم استقلال پرداخت. صمد مرفاوی پس از حضور واعظ به سمت وی رفت و به مدیرعامل استقلال خوش آمد گفت.

* وحید طالب لو سنگربان استقلال پس از کار زیر نظر بهزاد غلامپور زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد و با واعظ به صحبت پرداخت. همچنین مدیرعامل استقلال در پایان تمرین با بازیکنان استقلال جلسه ای برگزار کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد